پرداخت 12/5 هزار میلیارد ریال وام فرزندآوری

پرداخت 12/5 هزار میلیارد ریال وام فرزندآوری


​​​​​​​دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی گفت: از ابتدای تخصیص وام فرزندآوری تاکنون ۱۲هزار و ۵۳۵ میلیارد ریال تسهیلات ویژه فرزندآوری به متقاضیان در استان توسط بانک‌های عضو این شورا پرداخت شده است. 
حمید صفایی نیکوافزود: ‌نام‌نویسی وام فرزندآوری از ابتدای اردیبهشت ماه امسال با کارمزد قرض‌الحسنه آغاز شده است که بر اساس قانون بودجه ۱۴۰۱ خانواده‌هایی که صاحب فرزند شده‌اند، می‌توانند وام قرض‌الحسنه فرزندآوری دریافت کنند. 
وی خاطرنشان کرد: این تسهیلات برای فرزند اول ۲۰۰میلیون ریال، فرزند دوم، سوم و چهارم به ترتیب ۴۰۰، ۶۰۰ و ۸۰۰ میلیون ریال است. بیشترین مبلغ وام هم به خانواده‌هایی تعلق می‌گیرد که صاحب فرزند پنجم و بیشتر شده باشند. وی افزود: در این مدت همچنین ۵۷هزار و ۸۹۳ میلیارد ریال وام ازدواج به متقاضیان در خراسان رضوی پرداخت شده که این میزان در مدت مشابه سال گذشته ۳۹هزار و ۶۲۶ میلیارد ریال بوده است.
وی ادامه داد: سپرده مؤثر بانک‌های خراسان رضوی در هفت ماهه نخست امسال ۲ میلیون و ۵۵۵ هزار و ۸۷۳ میلیارد ریال و همچنین مانده کل تسهیلات بانک‌های استان در این مدت یک میلیون و ۷۴۳ هزار و ۲۴۵ میلیارد ریال گزارش شده است که نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش داشته است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه