2 هزار روستایی در انتظار دریافت وام مسکن

2 هزار روستایی در انتظار دریافت وام مسکن


​​​​​​​معاون بازسازی اداره کل بنیاد مسکن خراسان شمالی گفت: در حال حاضر ۲ هزار پرونده در این اداره کل آماده معرفی به بانک برای دریافت تسهیلات در راستای نوسازی مسکن‌های روستایی هستند.
روحانی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ابلاغ تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن‌های روستایی اظهار کرد: این تسهیلات از دو سه روز گذشته به چهار بانک تجارت، کشاورزی، سپه و پست بانک ابلاغ شده است.
وی افزود: به زودی این تسهیلات به چهار بانک دیگر نیز ابلاغ خواهد شد و متقاضیان می‌توانند پس از معرفی به بانک‌ها، تسهیلات مورد نظر را دریافت کنند.
روحانی ادامه داد: البته تعدادی از متقاضیان نیز هستند که از ابتدای امسال با هزینه‌های خود اقدام به ساخت مسکن کرده‌اند و اکنون شاید به مراحل پایانی کار رسیده باشند که پرونده این افراد به بانک معرفی می‌شود و آن‌ها می‌توانند تمام وام را دریافت کنند.به گفته وی امسال حدود ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر از افراد با هزینه شخصی اقدام به ساخت مسکن کرده‌اند که تسهیلات به آن‌ها پرداخت می‌شود.
این مقام مسئول اظهار کرد: ۱۰۰ هزار و ۲۲۱واحد مسکونی روستایی در این استان وجود دارد که از این تعداد ۶۳ هزار واحد مسکونی مقاوم‌سازی شده و ۳۷ هزار واحد نیز باقی مانده است. هم اکنون ۳ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی در حال ساخت است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه