زود است درباره دربی حرف بزنم

دیاباته در گفت‌وگو با قدس:

زود است درباره دربی حرف بزنم

سرانجام نخستین گلش را برای سرخ‌ها به ثمر رساند. گلی با طعم 3 امتیاز شیرین. شیخ دیاباته حالا با پنجه‌های قرمز خود جلب توجه می‌کند. بازیکنی که تا همین دو فصل پیش زیرپرچم استقلال می‌جنگید اما حالا درترکیب رقیب دیرینه استقلال به بازیکنی محوری تبدیل شده است.


​​​​​​​دیاباته درباره گل 3 امتیازی‌اش به مس کرمان می‌گوید: «هفته‌ها منتظر زدن این گل بودم. از روزی که با پرسپولیس قرارداد بستم فشار زیادی روی من بود. خیلی‌ها می‌گفتند شیخ تا نیم فصل هم نمی‌رسد و این خبرها در روحیه من تأثیر می‌گذاشت. اما خدا را باید شکر کنم که زودتر از زمانی که گمانه‌زنی می‌شد، برگشتم و توانستم گل بزنم. من از این گل خوشحالم و آن را به هواداران و هم تیمی‌هایم تقدیم می‌کنم».
دیاباته که از خوشحالی روی پایش بند نبود، درباره اینکه آیا می‌تواند روند گلزنی خود را ادامه دهد، این پاسخ را داد:« گل زدن به تمرکز نیاز دارد. باید کمی هم شانس داشته باشیم. فکر می‌کنم درگلی که زدم هم تمرکز داشتم و هم شانس».
دیاباته گلزنی در بازی‌های آینده را تأیید کرد و گفت: «گل زدن همیشه شیرین است اما مهم موفقیت تیم است. باید همین طور به امتیازگیری ادامه بدهیم. درست است که گل زدن در بازی نخست برای من بسیار لذت‌بخش بود، اما موفقیت تیمی برهرچیزی اولویت دارد». دیاباته درباره رویارویی با استقلال درهفته دوازدهم هم این جملات را به زبان آورد:«من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و به تعهدی که به باشگاهم دادم،2 پایبندم. آن بازی هم مثل همه بازی‌هاست و باید تلاش کنیم امتیاز بگیریم. من نمی‌خواهم از حالا وارد فضای آن بازی بشوم. باید با تمرکز آن بازی را انجام دهیم. الان زمان زیادی باقی مانده است».

خبرنگار: حمیدرضاعرب

برچسب ها :
ارسال دیدگاه