قرار دوازدهم

قرار دوازدهم

مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه از اجرای هشتمین دوره طرح «قرار دوازدهم» با تأمین وسایل گرمایشی و لباس گرم برای نیازمندان خبر داد.


رضا معممی مقدم، مدیرکل امور اجتماعی و مشارکت‌های این سازمان با اعلام این خبر به «مهر» گفت: در طرح قرار دوازدهم که هر ماه برگزار می‌شود علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی، خدمات اجتماعی دیگری نیز ارائه خواهد شد.
وی با اشاره به ضرورت ترویج معارف مهدوی و انتشار یاد و نام امام عصر(عج) خاطرنشان کرد: بقاع متبرکه، پایگاه نشر فرهنگ انتظار و زمینه‌ساز فعالیت‌های مهدوی هستند و در این راستا طرح قرار دوازدهم به منظور فراهم کردن امکان مشارکت مردمی و ارائه خدمات اجتماعی به محرومان به مراکز افق این اماکن مقدس ابلاغ شده است. این طرح در پی آن است که زمینه مشارکت همگانی را فراهم و با ترویج فرهنگ انفاق، نوع‌دوستی، مواسات، مؤمنان و خیراندیشان را به سوی مساعدت نیازمندان به نیابت از امام عصر(عج) سوق دهد.
معممی مقدم با اشاره به ضرورت توجه به نیازهای مجاوران کم‌برخوردار بقاع متبرکه افزود: در هشتمین مرحله اجرای طرح قرار دوازدهم که در آبان سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود، تهیه و تأمین لوازم گرمایشی و لباس گرم نیازمندان در دستور کار این طرح قرار گرفته است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: بقاع متبرکه مجری طرح قرار دوازدهم آماده جذب خیران با هر توان مالی با عنوان مهدی‌یاوران هستند که این عزیزان با مراجعه به مراکز افق بقاع متبرکه می‌توانند به خیل مشتاقان خدمت به امام زمان(عج) بپیوندند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه