تجاری‌سازی ایده‌ها با اعتبار800 میلیاردی

خراسان شمالی

تجاری‌سازی ایده‌ها با اعتبار800 میلیاردی

معاون علمی، پژوهشی و فناوری سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی از برگزاری رویداد «تا ثریا» در ۲۲مرداد امسال در استان و حضور سرمایه‌گذاران با ۸۰۰ میلیارد تومان سرمایه برای اجرای این رویداد خبر داد.


هادی محمدزاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در این رویداد سرمایه‌گذاران با سرمایه‌ای حدود ۸۰۰ میلیارد تومان وارد استان می‌شوند، اظهار کرد: در این رویداد شرکت‌های فناور و دارای ایده که طرح آنان نیاز به تجاری‌سازی دارد، محصول خود را معرفی می‌کنند و سرمایه‌گذارانی که حضور دارند نیز براساس جذابیت و کیفیت پروژه، حمایت از آن را قبول می‌کنند.
وی با بیان اینکه در حاشیه همایش نیز تفاهم‌نامه‌ها منعقد خواهد شد، افزود: تاکنون ۲۵سیستم فناور انتخاب شده‌اند که از این تعداد حدود ۱۲نفر می‌توانند معرفی طرح داشته باشند و بقیه افراد نیز رایزنی خود را انجام دهند.
محمدزاده ادامه داد: فناورانی که پاسخی برای نیاز دستگاه‌ها دارند در این رویداد حضور دارند و اگر اجرای پروژه نیاز به سرمایه‌گذار داشته باشد، سرمایه‌گذاران تفاهم‌نامه سه‌جانبه‌ای امضا می‌کنند تا حمایت مالی از طرح انجام شود.
وی با اشاره به اینکه شرکت پیشگامان وابسته به بسیج با ۱۵۰میلیارد تومان سرمایه وارد استان می‌شود، اضافه کرد: مؤسسه تحقیق و توسعه دانشمند وابسته به بنیاد مستضعفان نیز با ۲۵۰میلیارد تومان سرمایه در استان حضور پیدا می‌کند.
وی ادامه داد: مؤسسه رویش کوثر وابسته به بنیاد شهید و گروه اقتصادی راه نو هر کدام با ۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه در استان حضور می‌یابند و با فناوران دارای ایده باکیفیت و جذاب نیز تفاهم‌نامه امضا خواهند کرد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه