3 مجتمع بین‌راهی امسال در خراسان جنوبی راه‌اندازی می‌شود

خراسان جنوبی

3 مجتمع بین‌راهی امسال در خراسان جنوبی راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: سه مجتمع بین‌راهی تا پایان امسال در این استان به بهره‌برداری می‌رسد که حجم سرمایه‌گذاری هر مجتمع بین 5/3 تا 8میلیارد تومان است.


اسدالله جلال‌زاده در گفت‌وگو با ایرنا افزود: این سه مجتمع‌ در محورهای فردوس - دیهوک، قاین - خضری و زیرکوه - خواف در دست ساخت بوده و مجهز به امکاناتی مانند سرویس بهداشتی، نمازخانه، سوپر مارکت و فضای استراحت اعم از آلاچیق، فضای سبز و سکو است.
وی بیان کرد: در برخی مجتمع‌های بین‌راهی استراحتگاه، رستوران و جایگاه سوخت نیز فعال است. اکنون در محورهای طبس - یزد محدوده مسجد شکر، دیهوک - راور به سمت کرمان، قاین - مرز یزدان و محورهای فرعی کمبود مجتمع بین‌راهی داریم.
وی با اشاره به فراخوان ساخت مجتمع‌های خدمات رفاهی در فروردین امسال افزود: در صورت وجود سرمایه‌گذار، آمادگی لازم برای صدور مجوز را داریم.
جلال‌زاده یادآور شد: طول راه‌های استان خراسان جنوبی ۱۷ هزار و ۱۶۲ کیلومتر است که در این مسیرها ۳۳ مجتمع بین‌راهی برای خدمات‌دهی به مسافران و کاربران جاده‌ای فعالیت دارند.
وی با بیان اینکه بازدیدهای دوره‌ای از مجتمع‌های بین‌راهی توسط کمیته ویژه نظارت بر زیرساخت‌ها و خدمات انجام می‌شود گفت: در صورتی که تخلفی در ارائه خدمات مشاهده شود به ‌صورت کتبی و تا حصول نتیجه از سوی کمیته ویژه نظارت بر مجتمع‌های خدماتی - رفاهی پیگیری می‌شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه