طرحی که پس از 6 ماه در گناباد همچنان به ثمر ننشسته است

خراسان رضوی

طرحی که پس از 6 ماه در گناباد همچنان به ثمر ننشسته است

کلنگ احداث پست ۱۳۲ کیلوولتی برق شهرک صنعتی گناباد سال گذشته به زمین زده شد اما خبری از اجرای آن نیست.


تأمین زیرساخت‌ها برای سرمایه‌گذاری در یک شهرستان از ملزومات جذب سرمایه‌گذار است و در صورت مهیا نبودن شرایط به طور یقین سرمایه‌گذاران به سمت شهرهای بزرگ می‌روند.
21 بهمن سال گذشته بود که در سفر استاندار خراسان رضوی به گناباد کلنگ احداث پست 132 کیلوولت برق شهرک صنعتی به زمین زده شد و در همان مراسم مسئولان مربوط قول دادند این پروژه به سرانجام برسد.
پس از گذشت 6ماه از آن روز متأسفانه یک آجر روی آجر گذاشته نشده و مشکل برق را با انتقال یک پست موبیل به صورت موقت حل نموده‌اند ولی از ایجاد پست برق که نیاز ضروری این شهرستان است خبری نیست.حسن زارع‌زاده معاون طرح و توسعه شرکت برق منطقه‌ای خراسان رضوی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار کرد: مدت زمان ایجاد پست شهرک صنعتی گناباد 12ماه پیش‌بینی شده که البته تحقق آن منوط به تأمین نقدینگی مورد نیاز است.
وی ادامه داد: با توجه به مخالفت فرودگاه گناباد با احداث پست برق در شهرک صنعتی گناباد به دلیل عدم رعایت حریم فرودگاه، باید زمین مورد نیاز برای احداث پست توسط شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی براساس توافق جدید تحویل شرکت برق منطقه‌ای خراسان شود.
صفایی نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی هم گفت: زمینی در حاشیه شهرک صنعتی را از منابع طبیعی پیگیری کرده‌ایم که تحویل شود تا هم برای شهرک فعلی و هم برای شهرک صنعتی دوم گناباد استفاده شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه