حسینیه حرم، محفل عزاداری هیئت‌های عزاداری سراسر کشور

حسینیه حرم، محفل عزاداری هیئت‌های عزاداری سراسر کشور

در ماه‌های محرم و صفر امسال، صحن قدس حرم مطهر رضوی هر شب با  برپایی محفل «حسینیه حرم» میزبان هیئت‌های عزاداری مردمی از نقاط مختلف کشور شده تا در کنار برنامه‌هایی که به همت خادمان در صحن‌ها و رواق‌های مختلف برگزار می‌شود، شور و حال محافل مردمی این ایام نیز تجلی بیشتری داشته باشد.
معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی در این باره می‌گوید: بسیاری از هیئت‌های مذهبی شاخص مشهد مقدس و دیگر استان‌های کشور همواره علاقه‌مند بوده‌اند که بتوانند در ماه‌های محرم و صفر، محافل عزاداری خود را در حرم مطهر حضرت رضا(ع) برگزار کنند و از این بارگاه ملکوتی به ساحت اهل بیت(ع) عرض ادب و ارادت داشته باشند.
بر همین اساس، برپایی محفل «حسینیه حرم» در صحن قدس حرم مطهر رضوی برنامه‌ریزی شده است که هر شب از ساعت 22 تا 24 میزبان هیئت‌های مذهبی شاخص خواهد بود و ما در حرم مطهر به جز هیئت‌های مشهد، میزبان هیئت‌هایی از سایر استان‌ها از جمله، یزد، لرستان، خوزستان و گلستان نیز خواهیم بود.
حجت‌الاسلام شریعتی‌نژاد افزود: محفل عزاداری حسینیه حرم تا پایان ماه صفر در صحن قدس حرم مطهر رضوی برپا خواهد بود و عموم زائران و مجاوران می‌توانند با حضور در این محفل، میهمان هیئت‌های مذهبی نقاط مختلف کشور باشند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه