مراسم اعطای نشان ایمنی منطقه جنوب‌ شرق در کرمان برگزار شد

مراسم اعطای نشان ایمنی منطقه جنوب‌ شرق در کرمان برگزار شد

کرمان  

مراسم اعطای نشان ایمنی منطقه جنوب ‌شرق کشور با حضور پرنده؛ مدیر کل بازرسی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در استان کرمان برگزار شد.


مراسم اعطای نشان ایمنی منطقه جنوب ‌شرق کشور استان‌های کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان با حضور احمدرضا پرنده؛ مدیرکل بازرسی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در سالن اداره کل فنی و حرفه‌ای استان کرمان برگزار شد.
مجتبی مصباح؛ مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در این آیین با بیان اینکه هدف از برگزاری این مراسم نهادینه کردن فرهنگ ایمنی در سطح جامعه است، گفت: الزامی کردن گذراندن دوره‌های آموزشی ایمنی توسط کارگران ضرورت دارد.
وی با اشاره به اینکه در واحدهای خرد و کوچک همچنان دچار چالش ایمنی هستیم، افزود: حوزه بازرسی از واحدهای تولیدی و کارگاه‌ها، بسیار اهمیت دارد و انجمن‌ها در این زمینه با ما همکاری دارند و نیاز به بازنگری در مأموریت‌های انجمن‌ها برای ارتقای سطح ایمنی در کارگاه‌هاست.
محمدرضا جهانگیری؛ مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان نیز در این آیین اظهار کرد: حدود هزار و 900 آموزشگاه خصوصی و دولتی، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را در استان انجام می‌دهند و برای مهارت‌آموزی تلاش می‌کنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه