توسعه زیرساخت راه‌ها کلید پیشرفت استان ایلام است

توسعه زیرساخت راه‌ها کلید پیشرفت استان ایلام است

ایلام  

مدیر کل ‌راه و شهرسازی استان ایلام با بیان اولویت سازمان متبوعه خود مبنی بر سرعت بخشی به تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های زیرساختی راه در استان ایلام گفت: معتقدم توسعه زیرساخت راه‌ها کلید پیشرفت استان ایلام است.


عبدالله بهادری با بیان اولویت سازمان متبوعه خود مبنی بر سرعت بخشی به تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های زیرساختی راه در استان ایلام گفت: معتقدم توسعه زیرساخت راه‌ها کلید پیشرفت استان ایلام است.
مدیر کل مسکن و شهرسازی استان ایلام به پروژه‌های فعال راهسازی در استان ایلام اشاره کرد و محور ارتباطی ایلام به مهران را به دلیل تردد روان و ایمن برای زائران اربعین حسینی به عنوان اولویت نخست معرفی و بیان کرد: علاوه بر این محور که به برکت اربعین در حال تکمیل و بهره‌وری و چهار بانده شدن است، توزیع اعتبارات و پروژه‌های راهسازی به عدالت در سراسر استان درحال اجراست.
وی در تشریح وضعیت این محور مواصلاتی و مؤثر در تردد شهروندان شهرستان‌های حوزه جنوبی استان ایلام خاطرنشان کرد: پروژه به طول 12کیلومتر است که نزدیک به 3کیلومتر این مسیر در مرحله آسفالت قرار دارد و تلاش خواهد شد عملیات اجرایی مابقی این قطعه تسریع شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه