printlogo


مراسم اعطای نشان ایمنی منطقه جنوب‌ شرق در کرمان برگزار شد
مراسم اعطای نشان ایمنی منطقه جنوب ‌شرق کشور با حضور پرنده؛ مدیر کل بازرسی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در استان کرمان برگزار شد.


مراسم اعطای نشان ایمنی منطقه جنوب ‌شرق کشور استان‌های کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان با حضور احمدرضا پرنده؛ مدیرکل بازرسی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی در سالن اداره کل فنی و حرفه‌ای استان کرمان برگزار شد.
مجتبی مصباح؛ مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در این آیین با بیان اینکه هدف از برگزاری این مراسم نهادینه کردن فرهنگ ایمنی در سطح جامعه است، گفت: الزامی کردن گذراندن دوره‌های آموزشی ایمنی توسط کارگران ضرورت دارد.
وی با اشاره به اینکه در واحدهای خرد و کوچک همچنان دچار چالش ایمنی هستیم، افزود: حوزه بازرسی از واحدهای تولیدی و کارگاه‌ها، بسیار اهمیت دارد و انجمن‌ها در این زمینه با ما همکاری دارند و نیاز به بازنگری در مأموریت‌های انجمن‌ها برای ارتقای سطح ایمنی در کارگاه‌هاست.
محمدرضا جهانگیری؛ مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان نیز در این آیین اظهار کرد: حدود هزار و 900 آموزشگاه خصوصی و دولتی، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را در استان انجام می‌دهند و برای مهارت‌آموزی تلاش می‌کنند.