۵ پروژه بزرگراهی در اردبیل افتتاح شد

۵ پروژه بزرگراهی در اردبیل افتتاح شد

اردبیل  

آیین افتتاح و بهره‌برداری از پنج پروژه بزرگراهی به طول ۵۲ کیلومتر در استان اردبیل برگزار شد.


در این آیین که با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور و جمعی از مسئولان برگزار شد، باند بزرگ بزرگراهی محورهای مواصلاتی استان اردبیل به طول ۵۲ کیلومتر و به ارزش ۹ هزار و ۵۵۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.
مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل اظهار کرد: این پروژه‌ها شامل ساخت باند دوم محور اردبیل – سرچم به طول ۱۴ کیلومتر و به ارزش ۲ هزار و ۹۴۰ میلیارد ریال است.
محبوب حیدری تصریح کرد: ساخت باند دوم محور سه راهی رضی – رضی به طول ۱۳ کیلومتر و به ارزش ۲ هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال همزمان با این مراسم به بهره‌برداری رسید تا شاهد بار ترافیکی در این مسیر باشیم.
وی به ساخت باند دوم محور اردبیل – سرچم اشاره کرد و گفت: این محور نیز به طول ۱۰ کیلومتر و به ارزش یک‌هزار و ۹۸۰ میلیارد ریال آماده بهره‌برداری شده است.
مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: ساخت باند دوم محور پارس‌آباد – سربند به طول ۱۰ کیلومتر و ساخت چهار خط ورودی شهر گرمی به طول 5 کیلومتر همزمان با افتتاح این پروژه‌ها آماده بهره‌برداری شده است.
حیدری مزایا و محاسن اجرای این پروژه‌ها را تسهیل در تردد راه ترانزیتی ایران به جمهوری آذربایجان، توسعه اقتصادی، صنعتی، کشاورزی و گردشگری شمال استان، افزایش ایمنی تردد، کاهش مدت زمان سفر، کاهش مصرف سوخت و کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای اعلام کرد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه