آموزش و پرورش آذربایجان غربی  کمبود نیرو دارد

آموزش و پرورش آذربایجان غربی  کمبود نیرو دارد

آذربایجان غربی  

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: کمبود نیروی انسانی، یکی از چالش‌های پیش رو در سال تحصیلی آینده است و این استان با کمبود ۹ هزار نیروی انسانی روبه‌رو است.


وی با ابراز خوشحالی از تأمین بخشی از کمبود نیروی انسانی استان اظهار کرد: حدود 3 هزار و ۵۰۰ نفر از طریق آزمون ماده ۲۸ و دانشگاه فرهنگیان امسال جذب می‌شوند و برای برطرف کردن مابقی کمبود، دولت در صدد است از طریق مدیریت نیروهای نهضت، قرآنی و... (بعد از سال ۹۱) این مشکل را برطرف کند.
وی با بیان اینکه در استان با کمبود شدید نیرو مواجه هستیم، افزود: نیروهای آموزشی قبل از سال ۹۱ جذب آموزش و پرورش شدند و اکنون امیدواریم با مدیریت و برنامه‌ریزی دولت در پروژه مهر مشکلی به وجود نیاید و برنامه‌ریزی برای رفع چالش‌های پیش رو نیز در حال انجام است.
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با بیان اینکه اجلاسیه رؤسای آموزش و پرورش در اشنویه در حال برگزاری است، ادامه داد: هدف از تشکیل اجلاس سران رؤسا آماده کردن نیروهای اداری در راستای پروژه مهر است.
جنگی یادآور شد: نیروی انسانی، فضای آموزشی و تجهیزات در این اجلاس، ملاک عمل هستند و پیرامون موضوعات اصلی بحث خواهد شد.
وی تأکید کرد: بحث کمبود فضای آموزشی نیز از چالش‌های اصلی است که امیدواریم تا دو سال آینده با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این مشکل برطرف شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه