کیفیت تجهیزات تولید داخلی مهم است

کیفیت تجهیزات تولید داخلی مهم است

بوشهر  

مدیر عامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: تولید قطعات و تجهیزات با کیفیت ساخت داخل، نقش بسیار مهم و مؤثری در افزایش تولید، تأمین گاز و محصولات جانبی در پالایشگاه‌های این مجتمع دارد.


احمد باهوش اعلام کرد: سازندگان قطعات و تجهیزات ایرانی و شرکت‌های دانش بنیان برای ادامه مسیر درخشان و چشمگیر در مجتمع گاز پارس جنوبی باید سطح فنی، علمی و کیفیت را افزایش داده و مطابق با استانداردهای جهانی حرکت کنند.
وی اظهار کرد: شرکت‌های سازنده قطعات و تجهیزات ایرانی باید با افزایش کیفیت محصولات خود، بازار نیاز بزرگ‌ترین مجتمع گازی کشور را بررسی و شناسایی کنند و در این مسیر با شتاب بیشتری حرکت نمایند.
باهوش با اشاره به شروع فصل تعمیرات اساسی در پالایشگاه‌های مجتمع گازی پارس جنوبی بیان کرد: در زمان حاضر یکی از کلیدهای مهم، راهگشا و حیاتی در عملیات تعمیرات اساسی، استفاده از قطعات و تجهیزات با کیفیت ساخت داخل در بازه زمانی تعمیرات اساسی است و افزایش کیفیت تجهیزات مورد نیاز در این بازه زمانی موجب رشد بهره‌وری است و تولید بیشتر گاز در فصل‌های سرد سال را رقم می‌زند.
مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: کیفیت تجهیزات تولید داخلی، یک نکته بسیار کلیدی است که باید مورد توجه شرکت‌های داخلی باشد.
وی ادامه داد: شرکت‌های سازنده و دانش‌بنیان باید هدفمند، همسو و با افزایش دانش نوآورانه حرکت کنند و در ورودی پالایشگاه‌های مجتمع برای هرگونه همکاری و تعامل با سازندگان داخلی تجهیزات با کیفیت باز است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه