آبگرم چالدران به مجتمع آب‌درمانی تبدیل می‌شود

آبگرم چالدران به مجتمع آب‌درمانی تبدیل می‌شود

آذربایجان‌غربی    

مدیر کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی آذربایجان‌غربی از تبدیل آبگرم چالدران به بزرگ‌ترین مجتمع آب‌درمانی و گردشگری این شهرستان خبر داد.


جلیل جباری اظهار کرد: با هدف تقویت زیرساخت‌های گردشگری آبگرم چالدران از طریق کارگروه ماده ۲۷ به بخش خصوصی واگذار شده است که با تکمیل و راه‌اندازی این مجتمع، تحول خوبی در راستای رونق گردشگری این شهرستان به وجود خواهد آمد.
مدیر کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی آذربایجان‌غربی ادامه داد: این طرح در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار بوده و در صورت پرداخت تسهیلات در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
وی در خصوص سرمایه‌گذاری در این بخش افزود: در حال حاضر بیش از ۴۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در این مجموعه سرمایه‌گذاری شده و انتظار می‌رود با دریافت تسهیلات از بانک، حجم سرمایه‌گذاری آن به بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال افزایش یابد.
جباری در توضیح اینکه این پروژه می‌تواند برای اهالی اشتغال‌زا باشد، گفت: با بهره‌برداری از این پروژه به طور مستقیم برای ۳۰ نفر از اهالی منطقه شغل ایجاد می‌شود. از جمله امکانات موجود در این مجمتع می‌توان به استخر، رستوران سنتی، آلاچیق و سوئیت‌های اقامتی اشاره کرد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه