بهره‌برداری از دو پروژه ساخت راه روستایی در ساوه

بهره‌برداری از دو پروژه ساخت راه روستایی در ساوه

مرکزی   مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از اتمام اجرای لایه آسفالت پروژه ساخت راه‌روستایی امامزاده خورق و شروع عملیات اجرای لایه آسفالت راه روستایی بندنقین در شهرستان ساوه خبر داد.
مهرداد جهانی گفت: با جدیت به کار رفته و پیگیری مستمر به عمل آمده در راستای محرومیت‌زدایی از روستاهای استان، ساخت راه روستایی امامزاده خورق در شهرستان ساوه با اعتباری افزون بر ۱۰میلیارد ریال اتمام و به بهره‌برداری رسید.
وی افزود: این طرح شامل عملیات زیرسازی و آسفالت به طول ۵۰۰ متر بود که با استفاده از ظرفیت ماشین‌آلات راهداری شهرستان ساوه در اجرای لایه زیرسازی و همکاری پیمانکار مربوط در اجرای لایه آسفالت، در اقدامی جهادی این روستا نیز از مسیر آسفالته برخوردار شد.
وی خاطرنشان کرد: همزمان با اتمام عملیات ساخت راه‌روستایی امامزاده خورق، عملیات اجرای لایه آسفالت راه‌روستایی بندنقین نیز به طول تقریبی 2کیلومتر شروع شد. وی این نوید را داد که با توجه به فعال شدن این کارگاه جاده‌ای، این محور نیز تا پایان نیمه اول تیر ماه از راه آسفالته برخوردار خواهد شد.
جهانی اعتبار هزینه شده برای این طرح را ۲۵میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک بتوانیم تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان را از راه آسفالته برخوردار سازیم. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه