مورینیو در آستانه رکورد تاریخی

قهرمانی در لیگ قهرمانان، لیگ اروپا و لیگ کنفرانس

مورینیو در آستانه رکورد تاریخی

دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا با برگزاری دو دیدار به پایان رسید که رم با عبور از لستر در یک قدمی کسب قهرمانی بعد از ۱۴ سال قرار گرفت.
ژوزه مورینیو بعد از راهیابی تیمش به فینال رقابت‌ها گفت: خیلی خسته‌ام، می‌خواهم به خانه بروم. این یک پیروزی برای کل خانواده رم است. نه فقط برای بازیکنان و کادرفنی بلکه برای همه هواداران. این بزرگ‌ترین دستاورد ماست، این همدلی و احساس خانوادگی که با هواداران ایجاد کرده‌ایم فوق‌العاده است. فکر می‌کنم عملکرد ما فوق‌العاده بود، دیگران ممکن است آن را متفاوت ببینند، اما وقتی دروازه‌بان شما در طول 120 دقیقه در مقابل یک تیم لیگ برتری با این همه کیفیت دو سیو دارد به این معنی است که ما کار خوبی انجام داده‌ایم. ما سه بازی تا پایان سری آ داریم و تلاش می‌کنیم فصل را به خوبی به پایان ببریم. مسیر فوق العاده‌ای برای رسیدن به فینال داشتیم، برای رسیدن به فینال امتیازات زیادی را در سری آ از دست دادیم، اما اکنون در فینال هستیم و می خواهیم برنده شویم.  
آقای خاص ادامه داد:‌ وقتی در رم کار می‌کنید، در رم زندگی می‌کنید و در رم نفس می‌کشید، انگار در این باشگاه هستید زیرا باشگاه نماد واقعی شهر است. من از روز اول احساس کردم که رم چه تیم بزرگی است.   من بسیار احساساتی هستم. البته من لحظات بزرگ‌تر از این را داشته ام ولی باید تأکید کنم که این موفقیت برای ما مثل موفقیت در لیگ قهرمانان است.
مورینیو به عنوان اولین مربی در سطح اروپا تاریخ ساز شده است که با چهار باشگاه مختلف (پورتو، اینتر، منچستریونایتد و رم) به فینال یک رقابت باشگاهی در اروپا رسیده است. او می‌تواند اولین مربی شود که قهرمانی در لیگ قهرمانان، لیگ اروپا و لیگ کنفرانس را بدست می‌آورد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه