«رایان تفضلی» در تیم منتخب لیگ وان

غول 194 سانتی ملی‌پوشان را به دوئل فراخواند

«رایان تفضلی» در تیم منتخب لیگ وان

نام مدافع بلندقامت و دورگه فوتبال ایران در تیم منتخب فصل 22/2021 لیگ وان دیده می‌شود.ویگان با 92 امتیاز قهرمان لیگ وان 22/2021 شد و وایکام واندررز با حضور رایان تفضلی در مکان ششم جدول رده بندی ایستاد. اسکای اسپورتس در مقاله‌ای به معرفی تیم منتخب فصل 22/2021 لیگ وان پرداخته است که در این تیم، سه نماینده از قهرمان حضور دارند و نام مدافع دورگه ایرانی و دو بازیکن دیگر تیم وایکام واندررز هم دیده می‌شود؛ تیمی که هم اینک در مرحله پلی آف برای بازگشت به چمپیونشیپ رقابت می‌کند.
رایان تفضلی با میانگین امتیاز 7.29 از Whoscored در کنار میشائیل اوزوکو، مدافع انگلیسی تیم روتردام (میانگین امتیاز 7.21) دو مدافع تیم منتخب فصل را تشکیل می‌دهند.
رایان تفضلی سال 1370 در ساتن انگلیس از پدر ایرانی و مادر انگلیسی به دنیا آمد. او فوتبال خود را از آکادمی ساوتهمپتون شروع کرد (2005) و توانست کاپیتان تیم زیر 18 ساله‌های این باشگاه شود. او در سال 2020 از هال سیتی به وایکام پیوست. 
تفضلی در این فصل 33 بازی برای وایکام انجام داد و موفق به زدن چهار گل شد. این عملکرد خوب و ابراز علاقه‌هایی که تفضلی برای حضور در تیم ملی انجام داده، بار دیگر می‌تواند او را به گزینه‌ای برای اسکوچیچ در جام جهانی 2022 تبدیل کند. 
مدافع 194 سانتی متری ویکام برای رسیدن به این مهم کار سختی دارد؛ چرا که مدافعان اسکو در دور نهایی انتخابی جام جهانی عملکرد خوبی داشتند؛ به هر ترتیب و در شرایطی که این روزها دوباره شاهد راه افتادن بحث دعوت از شایسته‌ها به تیم ملی است، حضور یک رقیب سرسخت با سابقه بازی در فوتبال انگلیس می‌تواند گزینه جذابی برای لیست دفاعی سرمربی کروات باشد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه