سهم ۳۰ درصدی شهرداری‌ها در شکایات به سازمان بازرسی

سهم ۳۰ درصدی شهرداری‌ها در شکایات به سازمان بازرسی

مدیرکل سازمان بازرسی خراسان رضوی گفت: ۳۰ درصد شکایت‌هایی که در هر ماه توسط این سازمان دریافت و در سامانه مربوطه ثبت می‌شود، مربوط به حوزه شهرداری‌هاست. به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام موسی فتوحی در حاشیه سفر به شهرستان خلیل‌آباد و شرکت در جلسه کارگروه رفع موانع تولید اظهار کرد: از حدود ۴۰۰ شکایتی که ماهیانه توسط سازمان بازرسی خراسان رضوی دریافت می‌شود، حدود ۳۰ درصد مربوط به حوزه شهرداری‌هاست.
فتوحی خاطرنشان کرد: دستگاه نظارتی در کنار مدیران اجرایی، پشتیبان توسعه و تولید است و فعالیت نظارتی خود را با رویکرد حمایتی انجام می‌دهد. باید با حذف قوانین دست و پاگیر و مقررات پیچیده، نیروی محرکه کافی به موتور توسعه تزریق کرد.
وی تأکید کرد: نخواهیم گذاشت بعضی از دستگاه‌ها ترک فعل داشته باشند. همه دستگاه‌ها در راستای تسهیل امور تولید باید بیش از پیش تلاش کنند. موانع باید برای تولید واشتغال برداشته شود و دستگاهی که در این راستا کار و تلاش کند مورد حمایت است. ولی اگر دستگاهی سنگ‌اندازی کند، برخورد لازم تا برکناری مدیرکل انجام می‌شود.
ابراهیم قاسم‌پور فرماندار شهرستان خلیل‌آباد نیز گفت: برنامه محوری شهرستان، هم‌افزایی تمامی ظرفیت‌های ادارات و مراکز بخش دولتی برای حمایت و رفع موانع و چالش‌های عرصه تولید است و در این میان بخش کشاورزی به خاطر ظرفیت‌های تولیدی و توان کارآفرینی و اشتغال‌زایی در صف اول توجه و اهتمام قرار دارد. 
وی افزود: با برگزاری بیش از ۹۵جلسه کارگروه رفع موانع و تسهیل امور از سال گذشته تا کنون ۶۰ واحد نیمه‌فعال یا غیرفعال به چرخه فعالیت برگشتند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه