بررسی زمینه‌های همکاری دانشگاه رضوی با سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

بررسی زمینه‌های همکاری دانشگاه رضوی با سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

در دیدار مدیر کل تبلیغ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه رضوی زمینه‌های همکاری علمی و فرهنگی تبلیغی بین دو نهاد بررسی شد.


به گزارش آستان نیوز، دکتر حسین مهربانی فر مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه رضوی در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین حسینی نیشابوری، مدیر کل تبلیغ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در زمینه همکاری‌ها میان دانشگاه رضوی و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بر سه محور تأکید کرد.
دکتر مهربانی فر به ظرفیت طلبه دانشجویان و توان تبلیغی دانشگاه در طول دهه های گذشته که خروجی‌های مؤثری در زمینه تبلیغ بین‌الملل و رایزنی‌های فرهنگی داشته است، اشاره کرد.
وی افزود: سازمان فرهنگ و ارتباطات می‌تواند یک سرمایه‌گذاری بلندمدت برای کادرسازی و تربیت نیرو با محوریت دانشجویان دانشگاه رضوی داشته باشد و در رصد و شناسایی و توانمندسازی و مهارت‌افزایی و فعال‌سازی برای پنج‌سال آینده در حوزه مبلغ بین‌الملل و رایزن فرهنگی فعالیت کند.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی نیشابوری، مدیر کل تبلیغ سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بر وجود ظرفیت تبلیغ بین‌الملل در دانشگاه رضوی تأکید کرد و پیشنهاد برگزاری جلساتی برای فعال‌سازی آن و به‌کارگیری نیروها را ارائه کرد.
وی ضمن تأکید بر رسانه‌ای شدن فعالیت‌های موجود، درخواست چندین طرح عملیاتی قرآنی ناظر به حوزه بین‌الملل و تبلیغ بین‌الملل با تفکیک حوزه‌های مختلف جغرافیایی را ارائه کرد.
اورعی، دانش آموخته دانشگاه رضوی و رایزن سابق ایران در مالزی نیز در این جلسه از ورود به حوزه هایی مثل حقوق بین‌الملل، اقتصاد اسلامی، بانکداری اسلامی و ... در کشورهای اسلامی مثل اندونزی که به این موضوعات روی آوردند، سخن گفت و حرکت به سمت بحث‌های روز و تجهیز نسبت به این مباحث را تأکید کرد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه