ابنیه مقدس در قاب هنرمندان

آثار ارسالی به دومین جشنواره بین‌المللی عکس «مزارات» اواخر خردادماه داوری می‌شود

ابنیه مقدس در قاب هنرمندان

دبیر اجرایی جشنواره بین‌المللی عکس «مزارات» بااشاره به اینکه آثارارسالی به دومین جشنواره بین‌المللی عکس «مزارات» اواخر خردادماه داوری می‌شود، گفت: تا پایان مهلت ارسال آثار به دومین دوره این جشنواره کمتر از ۱۰ روز باقی است و علاقه‌مندان تا ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ امکان ثبت‌نام و ارسال آثار خود را به دبیرخانه جشنواره دارند.


امین ابراهیمی در گفت‌وگو با آستان‌نیوز اظهار کرد: عکاسان داخل و خارج کشور از ۱۶ اردیبهشت سال جاری امکان ثبت‌نام و ارسال آثار خود را به دومین جشنواره عکس مزارات داشتند و مهلت ارسال آثار به این دوره جشنواره طبق فراخوان خواهد بود و به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد. وی افزود: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته داوری آثار جشنواره نیز با حضور «ر‌ها بیلر» از ترکیه، «محمد ستاری»، «سیدعباس میرهاشمی»، «ابراهیم بهرامی» و «مهدی مقیم‌نژاد» در اواخر خردادماه در مدت دو روز در مشهدمقدس انجام خواهد شد.

اطلاع‌رسانی گسترده جشنواره در سطح بین‌الملل
دبیر اجرایی جشنواره بین‌المللی عکس مزارات با تأکید بر اینکه از تمامی ظرفیت‌های داخلی و خارجی برای اعلام فراخوان این دوره جشنواره استفاده شده است، بیان کرد: علاوه بر استفاده از شبکه‌های مجازی، فراخوان دومین دوره جشنواره برای تمامی شرکت‌کنندگان خارجی نخستین دوره از طریق‌ایمیل ارسال شده است.
ابراهیمی ادامه داد: همچنین به همت معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی و هماهنگی‌های صورت گرفته با رایزن‌های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور موفق به معرفی گسترده‌تر برگزاری دومین دوره این جشنواره در سطح بین‌المللی نسبت به دوره نخست به ویژه در برخی از کشور‌های اروپایی شدیم.
وی افزود: تاکنون عکاسانی از کشور‌های مختلف جهان همچون استرالیا، آمریکا، انگلستان، اسپانیا، سریلانکا، ایتالیا، رومانی، پاکستان، عراق، فلسطین، هندوستان و ترکیه، در سایت جشنواره ثبت‌نام و یا آثارشان را به دبیرخانه آن ارسال کرده‌اند.

مشارکت عکاسانی از تمامی استان‌های کشور
ابراهیمی گفت: دبیرخانه دومین جشنواره بین‌المللی عکس مزارات با بهره‌گیری از ظرفیت سایت‌های عکاسی کشور، ارسال پیامک برای شرکت‌کنندگان داخلی دوره نخست جشنواره و برگزاری نشست خبری در مشهدمقدس، توانسته اطلاع‌رسانی خوبی در خصوص برگزاری دومین دوره جشنواره در بین جامعه عکاسان ایرانی داشته باشد.
وی اضافه کرد: در سطح داخلی نیز شاهد نام‌نویسی و شرکت عکاسانی از تمامی استان‌های کشور در این دوره جشنواره عکس مزارات تا این لحظه بودیم که بی‌شک بر تعداد شرکت‌کنندگان در روز‌های آتی افزوده خواهد شد.
دبیر اجرایی جشنواره بین‌المللی عکس مزارات تصریح کرد: از تمامی عکاسان تقاضا داریم ارسال عکس‌های خود را به روز‌های پایانی مهلت دریافت آثار جشنواره موکول نکنند.
شایان ذکر است، دومین جشنواره بین‌المللی عکس مزارات به همت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی با همکاری معاونت امور بین‌الملل این آستان مقدس در دو بخش «مزارات(مزار‌های اسلامی)» و «نیایش(در ادیان آسمانی)» برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان امکان ارسال هفت عکس در هر بخش را به دبیرخانه جشنواره از طریق سایت آن به نشانی www.photo. mazaar.net دارند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه