تمامی توان خود را برای مدیریتی جهادی و صادقانه برای خدمت به مردم به‌کار خواهیم گرفت

شهردار مشهد:

تمامی توان خود را برای مدیریتی جهادی و صادقانه برای خدمت به مردم به‌کار خواهیم گرفت

شهردار مشهد گفت: تمامی توان خود را برای مدیریتی جهادی و صادقانه برای خدمت به مردم به‌کار خواهیم گرفت.


به گزارش پایگاه اینترنتی جهانشهر، محمدرضا قلندرشریف در مراسم معارفه خود که با حضور مدیران کشوری، استانی و شهری برگزار شد، افزود:  خدمت در شهرداری با کار تیمی انجام می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این قول را به نیابت از همه مدیران می‌دهم که ثمره این اعتماد نیکو خواهد بود، اظهار کرد: همچون گذشته پررنگ و شبانه‌روزی به مردم مشهد خدمت می‌کنیم. مردم مشهد، خادمان و زائران از ما توقع دارند و ما به شما این وعده را می‌دهیم و عهد می‌بندیم بدون هیچ‌گونه حواشی کار کنیم. شعار ما کار و اجرای پروژه‌های کلان با نیازسنجی فنی و کارشناسی است.
شهردارمشهد تصریح کرد: اجرای پروژه‌های عمرانی بزرگ با کیفیت، در حداقل زمان و با کمترین هزینه با نگاه ویژه به حاشیه شهر را در اولویت قرار خواهیم داد.
قلندرشریف ادامه داد: یکی از پروژه‌های بزرگ ما در پهنه شمالی و کنارگذر شمالی است، طرحی که معضلات حاشیه را حل می‌کند و بی‌تردید نگاه ما توانمندسازی مردم در نقاط کم‌برخوردار است.
وی اضافه کرد: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام از اولویت‌هاست، فاز یک خط3 قطار شهری در سال ۱۴۰۳ به پایان خواهد رسید و حفاری خطوط در پایان دوره به اتمام می‌رسد .
شهردار مشهد گفت: بی‌شک بخش عظیمی از بودجه از بخش سرمایه‌گذاری طلب می‌شود. همچنین از شعارهای عامه‌پسند پرهیز می‌کنیم. نقش ما رقابت با سرمایه‌گذار نیست، بلکه مشارکت و حمایت است و عملاً محقق خواهد شد.

شورای ششم پشتیبان شهردار است
در ادامه این مراسم حسن موحدیان، رئیس شورای اسلامی شهر مشهد، نیز با اشاره به اینکه شورای ششم با تلاش و خرد جمعی، هشت نامزد را معرفی کردند و پس از ارائه گزارش این افراد، آقای قلندرشریف به عنوان شهردار انتخاب شدند، خاطرنشان کرد: ایشان را همه می شناسند، سابقه درخشانی دارند، از بدنه شهرداری ‌بوده و با مشکلات شهر آشنا هستند و امیدواریم در پیشبرد اهداف شورای ششم موفق عمل کنند و به زائران و مجاوران خدمات ارزنده‌ای ارائه دهند.
وی افزود: آقای شهردار باید نسبت به منویات رهبرمعظم انقلاب و عمل به شعار ۱۴۰۲ شهرداری به سهم خود پاسخگو باشند.
موحدیان تصریح کرد: مشهد شهر مذهبی و دینی است و این امر مشهد را متفاوت از کلانشهرهای دیگر می‌کند، سالانه ۲۰ میلیون زائر وارد این شهر می‌شود، بنابراین باید توجه ویژه‌ای به مشهد داشت.

همه مسئولان پشتیبان مدیریت شهری هستند
یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: آرزوی توفیق برای آقای قلندرشریف دارم و امیدوارم این مسیر را بهتر، قوی‌تر و سریع‌تر از گذشته دنبال کنند.
وی افزود: همه مسئولان استان مصمم به حمایت از شورای شهر، شهرداری و شهردار هستند.
استاندار خراسان رضوی ادامه داد: همه مسئولان پشتیبان شورا هستند و ما در استانداری قاطعانه، جدی و کاربردی در خدمت اعضای شورا، شهردار و شهرداری هستیم.
مهدی سلیمی، رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور نیز در مراسم معارفه شهردار مشهد اظهار کرد: مشهد با دیگر کلانشهرها متفاوت است. مشهد پایتخت معنوی و شهر علی بن موسی‌الرضا(ع) است و باید در قد و قواره خود برنامه‌ریزی شود.
وی اضافه کرد: به آقای قلندرشریف توصیه می‌کنم اولویت‌بندی در کارها را فراموش نکنند. در این فرصت باقی مانده موارد مهم‌تر را در اولویت قرار دهند و آن‌ها را به اتمام برسانند.
رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ادامه داد: شهرداری به تنهایی نمی‌تواند موفق شود و به حمایت تمامی دستگاه‌ها نیاز دارد و همه باید به شهرداری کمک کنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه