امروز قدرت رسانه در دست محور مقاومت است

گزارش قدس از نشست مشترک مشاور ویژه رئیس‌جمهور سوریه با مدیران رسانه‌های ایران در دمشق

امروز قدرت رسانه در دست محور مقاومت است

مشاور ویژه رئیس‌جمهور سوریه در جمع هیئت رسانه‌ای اعزامی ایران در دمشق اظهار کرد: امروز مقاومت در دل و جان مردم ریشه دارد جامعه ما ملت مقاومت و بشار اسد رئیس مقاومت در سوریه است.


​​​​​​​به گزارش خبرنگار اعزامی قدس، بثینه شعبان تأکید کرد: کشورهای غربی از حدود 100سال پیش در فرایند رسانه کار کردند و بودجه‌های کلانی را برای ارتقای خبرگزاری‌های خود هزینه کردند.وی تصریح کرد: خبرگزاری‌های جمهوری اسلامی ایران جزو رسانه‌های برتر در محور مقاومت است و دولت سوریه توانست با کمک دوستان ایرانی و حزب‌الله هجمه‌های رسانه‌ای غرب علیه سوریه را کاهش دهد. 
مشاور ویژه رئیس‌جمهور سوریه گفت: رسانه نهاد مقدسی است که جمهوری اسلامی ایران از پیشتازان این عرصه در جهان محسوب می‌شود.بثینه شعبان در ادامه گفت: امروز رسانه‌های سوریه باید کاری را که ایران در طول جنگ انجام داد، ادامه دهند و با مستندسازی و روایت‌های شفاهی که در طول جنگ در بین مردم وجود دارد میراثی را برای نسل‌های آینده به جا بگذارند تا به فداکاری‌های مردمان خود افتخار کنند.
او در ادامه تأکید کرد: باید بین دو کشور ایران و سوریه مؤسسه‌های مشترک فرهنگی ایجاد شود تا از این طریق هر دو ملت با یکدیگر بهتر آشنا شوند.مشاور ویژه رئیس‌جمهور سوریه به حملات اخیر اسرائیل به نوار غزه اشاره کرد و افزود: رسانه‌های غربی که ادعای آزادی حقوق بشر دارند هیچ اشاره‌ای به حملات صهیونیست‌ها در فلسطین ندارند. رسانه‌های غربی صداقت در گفتار ندارند. 
وی گفت: رسانه‌های محور مقاومت امروز در وسط میدان هستند و آمادگی دارند با تمام توان و امکانات خود این اخبار را به گوش جهان مخابره و ارسال کنند.
بثینه شعبان در پایان گفت: آزادی رسانه‌ها در غرب یک شعار توخالی است به طوری که امروز در غرب هیچ خبرنگاری حق ندارد از پوتین، رئیس‌جمهور روسیه مطلبی را به زبان آورد مگر اینکه از وی انتقاد داشته باشد.

خبرنگار: حسینی

برچسب ها :
ارسال دیدگاه