معاون رئیس جمهور: دولت معتقد به حضور مردم در امور مختلف است

معاون رئیس جمهور: دولت معتقد به حضور مردم در امور مختلف است

 
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: دولت مردمی واقعاً اعتقاد و باور دارد حضور مردم خیلی مؤثر است و نه فقط در راهپیمایی و تظاهرات، بلکه در امور و شئون مختلف ازجمله اقتصاد و فرهنگ باید حضور داشته باشند. 
به گزارش ایرنا، سیدمحمد حسینی در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: رهبرمعظم انقلاب هم تأکید کردند و دولت نیز اعتقاد دارد که بخش خصوصی باید قوی شود.
وی با اشاره به سفر اخیر خود به برزیل گفت: یکی از بحث‌هایی که سفیر ما مطرح کرد این بود که بخش خصوصی باید در آن کشور ارتباط برقرار کند، یعنی دولت در خیلی کشورها اقتصاد را به بخش خصوصی سپرده است.
معاون رئیس جمهور اظهار کرد: در کشور ما نیز زمینه فراهم است که اقتصاد مردمی را تقویت کنیم و دولت نظارت، برنامه‌ریزی، سیاست‌گذاری و حمایت کند تا فعالان بخش‌های مختلف کار را انجام دهند.
وی به حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن اشاره کرد و افزود: این حضور معنادار نشان می‌دهد مردم اصل نظام را باور و به آن اعتقاد دارند و حمایت می‌کنند و نمی‌گذارند خدشه‌ای به آن وارد شود.
حسینی تصریح کرد: باید خداوند را شاکر باشیم و مسئولیت ما بیشتر می‌شود، زیرا مردم با مشکلاتی مواجه‌اند و اساس تحریم‌ها برای این بوده که بر مردم فشار بیاید و به نظام بدبین شوند و فاصله‌ای بین حاکمیت و ملت ایجاد شود که خوشبختانه فهم، درک، بینش و بصیرت مردم مانع شده است و سختی‌ها را تحمل کردند که امیدواریم دولت هم موفق شود و بتواند روز به روز شرایط را بهتر کند.
معاون رئیس جمهور گفت: این دولت همان‌طور که رئیس جمهور اشاره کرد یک دولت مردمی است یعنی ارتباط دولت با مردم گسترده است که همین سفرها و رفت‌وآمدها نشان می‌دهد. رئیس جمهور گاهی به روستاهایی می‌رود که در گذشته کسی از مسئولان نرفته است.
وی افزود: بین مردم بودن دلگرمی ایجاد می‌کند و مردم می‌دانند که مسئولان از مشکلات آن‌ها مطلع هستند، نه فقط برای تفقد و دلجویی بلکه برای حل مسائل است یعنی مردم مشکلاتشان را بیان می‌کنند و با جدیت پیگیری می‌شود.
معاون رئیس جمهور گفت: حتی نامه‌های شخصی افراد که درخواست وام یا مشکلی دارند سعی در حل آن‌هاست. همچنین مشکلات عمومی مشخص است ازجمله کمبود در زمینه کالا، آب، کشاورزی، صنعت و تعطیلی کارخانه‌ها که پیگیری و برای رفع آن‌ها تلاش می‌شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه