افتتاح بیمارستان ۳۲ تختخوابی در شهرستان صالح‌آباد

افتتاح بیمارستان ۳۲ تختخوابی در شهرستان صالح‌آباد

به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان صالح‌آباد با اعتباری افزون بر 700 میلیارد ریال افتتاح شد.


در این مراسم که معاون پرستاری وزارت بهداشت و معاون استاندار خراسان رضوی، ائمه جمعه و جماعات، فرماندار و فرماندهان نظامی و انتظامی صالح‌آباد حضور داشتند، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان صالح‌آباد گفت: بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهدای صالح‌آباد با زیربنای 3هزار و600مترمربع و با اهدای زمین توسط خیران سلامت به بهره‌برداری رسید.
دکتر حانیه ابراهیمی افزود: بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهدای صالح‌آباد با بودجه‌ای نزدیک به ۷۰ میلیارد تومان، ساخت، تجهیز و افتتاح شد که شامل بخش‌های اورژانس(۶تخت)، بستری بزرگسالان(۱۴ تخت)، دیالیز(پنج تخت)، زایمان(هشت تخت)، اطفال(چهار تخت)، آی‌سی‌یو(دو تخت)، مراقبت‌های ویژه نوزادان(سه تخت) و اتاق عمل (چهار تخت؛ جراحی زنان و جراحی جنرال) است که در حال حاضر چهار متخصص اطفال، داخلی، زنان و روانپزشک دارد.  پزشکان متخصص اطفال، داخلی و روانپزشک (اعصاب و روان) روزهای شنبه تا چهارشنبه در کلینیک تخصصی بیمارستان شهدای صالح‌آباد از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر حضور دارند که لازم است مراجعان با کد ارجاع که از مرکز خدمات جامع سلامت زیر پوشش خود دریافت کرده‌اند به این کلینیک تخصصی مراجعه کنند.

خبرنگار:  ابوالحسن صاحبی

برچسب ها :
ارسال دیدگاه