سهم اندک ورزش کارگری از حمایت‌های مالی

سهم اندک ورزش کارگری از حمایت‌های مالی

با وجود اینکه ورزش‌های کارگری از اهمیت بسیاری برخوردار است اما حمایت‌های مالی متولیان از این مهم در خراسان جنوبی اندک است.


به گزارش مهر، ابوالفضل علیزاده بیرجندی در مجمع سالانه هیئت ورزش‌های کارگری خراسان جنوبی، بیان کرد: تیم‌های ورزش کارگری استان در ۱۶ مسابقه قهرمانی کشوری شرکت کرده‌اند و ورزشکاران خراسان جنوبی ۱۴ مدال رنگارنگ به ارمغان آورده‌اند.
وی با اشاره به مشکلات مالی هیئت ورزش‌های کارگری استان عنوان کرد: بسیاری از هزینه‌های اعزام تیم‌های ورزشی به مسابقات قهرمانی کشور توسط شرکت‌های بخش خصوصی تأمین شده است.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی هم گفت: با وجود محدودیت‌های مالی موجود در حد توان به هیئت ورزش‌های کاری کمک شده و سالن‌های ورزشی این اداره برای برگزاری مسابقات ورزشی در اختیار هیئت استان و شهرستان‌ها قرار دارد.
محمدحسین خسروی با تأکید بر نشست‌های تخصصی کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، شرکت‌های تولیدی و صنعتی، هیئت ورزش‌های کارگری و سازمان امور مالیاتی، افزود: در این جلسات مقرر شد در خصوص معافیت‌های مالی شرکت‌های بخش خصوصی حامی فعالیت‌های ورزش پیگیری‌های لازم انجام شود. جواد رمضی، رئیس فدراسیون ورزش‌های کارگری کشور هم گفت: این فدراسیون وابستگی خاصی به جایی ندارد و برای تأمین اعتبار و هزینه‌های لازم برنامه‌های راهبردی و سیاست‌های اجرایی، از حمایت وزارتخانه‌ای برخوردار نیستیم.
وی تأکید کرد: به دلیل اینکه بیشتر اعتبارات و امکانات در تهران جذب می‌شود هر چه از تهران دورتر می‌شویم از میزان اعتبارات و امکانات کاسته می‌شود. رمضی به دلیل اینکه فدراسیون از ابتدای سال تاکنون تنها ۳۰۰هزار تومان به هیئت استان کمک کرده است، اظهار شرمندگی کرد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه