نمایشگاه «موزه عبرت» در بیرجند راه‌اندازی می‌شود

نمایشگاه «موزه عبرت» در بیرجند راه‌اندازی می‌شود


​​​​​​​معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: نمایشگاه «موزه عبرت» ایام‌الله دهه فجر در بیرجند راه‌اندازی می‌شود.
سید محمدرضا طالبی در جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی موزه عبرت بیرجند، اظهار کرد: نمایشگاه موزه عبرت فرصت بسیار خوبی برای جهاد تبیین در حوزه عملیاتی است.
محتوای این نمایشگاه باید از طریق رسانه‌ها، فضای مجازی، تبلیغات چهره به چهره و ظرفیت ائمه جمعه و جماعت و مساجد برای استفاده حداکثری اطلاع‌رسانی شود.
طالبی با اشاره به اینکه امروز دشمنان جمهوری اسلامی ایران به ویژه رژیم صهیونیستی از هر زمان دیگری ضعیف‌تر شده‌اند، ادامه داد: گروه‌های معاند که همدیگر را قبول ندارند و در خیلی از مواقع در خارج کشور به نوعی همدیگر را تخریب هم می‌کنند در این مقطع زمانی با همگرایی به مقابله با نظام می‌پردازند.
وی افزود: بخشی از این معاندان را سلطنت طلب‌ها تشکیل می‌دهند که این ها به طور ویژه در حوزه جنگ ترکیبی علیه نظام ورود پیدا کرده‌اند تا بلکه بتوانند در آخرین نفس‌های خود، ضربه‌ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کنند.
طالبی با اشاره به اینکه متأسفانه نسبت به قشر جوان و نوجوانی که اوایل انقلاب و پیش از انقلاب را درک نکرده‌اند، کم‌کاری صورت گرفته، بیان کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی باید برای جوانان و نوجوانانی که دوران پیش از انقلاب را درک نکرده‌اند، به درستی تبیین و به شبهه‌ها پاسخ داده شود. دشمن از این کم‌کارها در بخش فرهنگی نهایت استفاده را از طریق فضای مجازی کرده است.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه