مهلت معاون استاندار به بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات اشتغال

مهلت معاون استاندار به بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات اشتغال

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با تأکید بر اینکه اشتغال، خط قرمز ماست، گفت: در راستای پرداخت تسهیلات اشتغال‌آفرینی، انجام کار رسمی و عمل به تعهد خود 6 هفته زمان دارید.


به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، ابوالفضل چمندی در نشست شورای بانک‌های استان افزود: اشتغال به صورت تسهیلات تکلیفی در دستگاه‌های دولتی از اهداف دولت است و نباید در این خصوص کوتاهی صورت گیرد.  وی با اشاره به ضرورت اختصاص هرچه سریع‌تر تسهیلات برای پروژه‌هایی که در سفر ریاست جمهوری مصوب شده‌اند، افزود: ۸۴ پروژه مصوب، بین بانک‌ها توزیع شده و این پروژه‌ها باید زودتر تکمیل شوند. از این رو بانک‌ها باید طی هفته آینده فعالیت خود را جمع‌بندی و گزارش آن را به استانداری ارائه کنند.
چمندی گفت: همه بانک‌ها موظف‌اند منابع مالی که از مردم خراسان رضوی جذب می‌کنند، بر اساس استاندارد بانک مرکزی؛ یعنی ۸۵ درصد آن را در بخش‌های مختلف اقتصادی استان هزینه کنند که متأسفانه برخی بانک‌ها آن را رعایت نمی‌کنند.  وی با اشاره به گلایه برخی از مردم و نمایندگان مجلس از ناتمام ماندن تسهیلات اشتغال‌زایی و متضرر شدن سرمایه‌گذاران گفت: مشخص کنید اگر تسهیلاتی قابل اعطا نیست، از ابتدا پرداخت نشود نه اینکه سرمایه‌گذار، اواسط کار دچار مشکل شده و با دست خالی از سرمایه‌گذاری پشیمان شود. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه