مهاجم پاره وقت

انتقاد گسترده هواداران سرخ به غیبت‌های طولانی دیاباته

مهاجم پاره وقت

حضور دیاباته در پرسپولیس به جای بازی در میدان، به حضور در کلینیک‌ها و مراکز پزشکی این تیم خلاصه شده و او بیش از دو سوم فصل را مشغول مداوای خود بوده است.


شیخ دیاباته، مهاجم اهل مالی پرسپولیس در روزهایی که سرخپوشان به او نیاز دارند در دوران مصدومیت و نقاهت به سر می‌برد و این مسئله حسابی روی اعصاب هواداران پرسپولیس است. وضعیت وقتی بغرنج‌تر شد که لوکادیا تهران را ترک کرد و یحیی در دوران افت مهدی عبدی، دست به دامن شیخ دیاباته شده بود؛ اما باز هم خبری از شیخ نیست.
مهاجم بلندقامت و باتجربه پرسپولیس در طول فصل جاری در ۹ دیدار از ۱۲ دیدار پرسپولیس به علت مصدومیت غایب بوده و فقط در سه دیدار به میدان رفته است که حضورش در میدان هیچ‌گاه فراتر از ۴۵ دقیقه نرفته است. حاصل حضور ۷۱ دقیقه‌ای دیاباته در زمین بازی، یک گل بوده که توانسته سه امتیاز را برای یحیی به ارمغان بیاورد.
ناراحتی پرسپولیسی‌ها از مصدومیت‌ طولانی مدت دیاباته در شرایطی است که آمارها می‌گوید دیاباته سابقه بلندبالایی در مصدومیت دارد و در چهارسال اخیر به طور مرتب یک سوم تا نیمی از فصل را غایب بوده و مدیران و مربیان پرسپولیس پیش از جذب این مهاجم مطمئناً از این مسئله آگاه بوده‌اند.از طرفی افزایش سن هم روی تعداد مصدومیت‌های دیاباته تأثیر گذاشته و او رفته رفته به بازیکن پاره وقت برای تیم‌های خود تبدیل شده است.
حالا به واسطه این اتفاقات هواداران پرسپولیس مسئولان باشگاه و کادر فنی را خطاب قرار دادند که علت خرید این بازیکن برای حضور در ترکیب سرخپوشان چه عاملی بود؟ 
وقتی یک بازیکن تا به این حد از مرز آمادگی دور است، چرا باید با قراردادی سنگین به استخدام یک باشگاه در بیاید ولی هیچ کمکی به باشگاه نکند؟ 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه