«مرا با خودت ببر»

پانزدهمین پویش مطالعاتی به‌نشر آغاز به کار کرد

«مرا با خودت ببر»

مدیرعامل به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) در آستانه ایام پربرکت ولادت اسوه جود و سخا، دردانه حضرت رضا، جوادالائمه(ع)  از برگزاری پویش مطالعاتی «مرا با خودت ببر» خبر داد. 


حسین سعیدی در گفت‌وگو با آستان‌نیوز گفت: پانزدهمین پویش مطالعاتی به‌نشر با عنوان مسابقه کتاب‌خوانی «مرا با خودت ببر» با همکاری مسجد و مؤسسه فرهنگی جوادالائمه(ع) و فروشگاه اینترنتی کتاب فراکتاب، از 14دی تا 12 بهمن 1401 در گستره ملی برگزار خواهد شد.
 
رمانی پرحادثه و خواندنی 
وی هدف از برگزاری این پویش مطالعاتی را ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی و آشنایی بیشتر مردم با سیره و فرهنگ رضوی و سبک زندگی دردانه امام رئوف، حضرت جوادالائمه(ع) عنوان کرد و افزود: منبع این پویش مطالعاتی، رمان خواندنی و جذاب «مرا با خودت ببر» نوشته مظفر سالاری است. این اثر، رمانی پرحادثه و خواندنی است که از دوران امام جواد(ع) روایت می‎شود و تلاش می‎کند بازتابی از وضعیت اجتماعی و اعتقادی آن زمانه باشد. کتاب، داستانی عاشقانه و پرکشش دارد و درباره سه شخصیت بزرگ تشیع در زمانه امام جواد(ع) گفت‌وگو می‎کند.

نسخه الکترونیکی 
سعیدی با اشاره به تفاوت برگزاری این دوره از مسابقات کتاب‌خوانی انتشارات به‌نشر نسبت به دوره‌های گذشته، اظهار کرد: در این پویش مطالعاتی، علاقه‌مندان می‌توانند علاوه بر نسخه چاپی کتاب، از نسخه الکترونیکی یا کتاب صوتی «مرا با خودت ببر» نیز استفاده کنند و پس از مطالعه کتاب برای نام‌نویسی در قرعه‌کشی و پاسخ‌دهی برخط به سؤالات به سایت mararbebar.ir مراجعه کنند.
وی ادامه داد: نسخه الکترونیکی «مرا با خودت ببر» با تخفیف 30درصدی در فروشگاه‌ اینترنتی www.mararbebar.ir عرضه شده است. همچنین برای تهیه نسخه چاپی کتاب می‌توان با مراجعه به فروشگاه‌های کتاب به‌نشر در مشهد و یا کتاب‌فروشی‌های معتبر سراسر کشور و سایت این انتشارات به آدرس
 www.behnashr.com کتاب را خریداری کرد. علاوه بر این، علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال درخواست کتاب در پیام‌رسان‌های واتساپ، ایتا و تلگرام به شماره ۰۹۰۲۷۶۵۲۰۰۸ و یا پیامک به شماره 30003209 منبع مطالعاتی این پویش مطالعاتی را تهیه کنند.
 
اهدای 9 کمک‌هزینه سفر به عتبات عالیات 
مدیرعامل انتشارات به‌نشر اظهار کرد: هر فرد با شماره تماس خود فقط یک‌بار می‎تواند در مسابقه شرکت کند و چنانچه افرادی این کتاب را قبلاً تهیه و مطالعه کرده‌اند، می‌توانند با پاسخ‌دهی به سؤالات در قرعه‎کشی این مسابقه حضور ‎یابند و از جوایز این دوره از مسابقات کتاب‌خوانی به‌نشر از جمله 9 کمک‌هزینه سفر به عتبات عالیات و زیارت مرقد مطهر جوادالائمه(ع) بهره‌‌مند شوند.
یادآور می‌شود: پویش‌های مطالعاتی «دعبل و زلفا»، «اوسنه‌ گوهرشاد» ، «ریحانه 1 و 2 و 3»، «مهمان امام» ، «کرامت» ، «در هوای انقلاب»، «کوفته‌پزی»، «از حسین بخوانیم» و... از دیگر پویش‌های مطالعاتی گذشته به‌نشر بوده است. پویش بزرگ کتاب‌خوانی «ریحانه 4 »، چهاردهمین پویش به‌نشر بود که امسال و همزمان با ایام سوگواری دهه فاطمیه از سوی انتشارات آغاز به کار کرد و موضوع آثار آن بر محور روایت‌ داستان‌های شیرین و جذاب درزمینه عفاف و حجاب و معرفی زنان برتر و الگوی ایرانی اسلامی استوار بود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه