آب و راه خواسته مهم استاندار خراسان شمالی از وزیران

آب و راه خواسته مهم استاندار خراسان شمالی از وزیران

استاندار خراسان شمالی در دیدار با وزیر نیرو تأمین آب با اولویت شرب، کشاورزی و تأمین اعتبار برای انتقال آب مناطق گلیل و سرانی به استان که از مصوبات مهم سفر رئیس جمهور است را خواستار شد.


حسین‌نژاد در دیدار با وزیر نیرو با مطرح کردن معضلات خشکسالی و تأمین آب در استان خواهان تخصیص اعتبارات لازم برای تأمین آب پایدار در مناطق مختلف استان به ویژه روستاها شد.
کمیسیون مشترک با کشور ترکمنستان به عنوان یکی از پیشران‌های توسعه اقتصادی و فرهنگی خراسان شمالی نیز یکی دیگر از درخواست‌ها بود.
استاندار خراسان شمالی با اشاره به توقع مردم شریف خراسان شمالی از دولت انقلابی خواستار تحقق آرزوی دیرینه تعیین تکلیف و پیگیری خط‌آهن مشهد- بجنورد- گرگان از مقام عالی وزارت راه و شهرسازی نیز شد. انجام مطالعات راه‌آهن بجنورد- اسفراین- نقاب نیز در ادامه توسعه زیرساخت‌‌‌های حیاتی مورد تأکید قرار گرفت.
استاندار خراسان شمالی با اشاره به اولویت توزیع عادلانه خدمات و بهره‌مندی مناطق مختلف کشور از امکانات گفت: همچنین بر پیگیری وضعیت راه‌های استان با اولویت بالای راه‌های روستایی با عنایت به سکونت نزدیک نیمی از مردم استان در مناطق روستایی تأکید شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه