ترویج آموزه‌های رضوی با کمک اصحاب رسانه

ترویج آموزه‌های رضوی با کمک اصحاب رسانه

به گفته دبیر دهمین دوره جشنواره ملی جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌های کشور، ترویج آموزه‌های رضوی در جامعه با کمک اصحاب رسانه در این جشنواره دنبال می‌شود.


سیدجلال فیاضی به خبرگزاری رضوی گفته است: دهمین دوره جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌های کشور امسال به صورت ملی توسط بنیاد بین‌المللی امام رضا(ع) با همکاری معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گیلان برگزار می‌شود. فرهنگ رضوی یک فرهنگ متعالی و مردمی است؛ چراکه امام رضا(ع) از یک سو به امام مهربانی معروف‌اند و از سوی دیگر به امام گفت‌وگو مشهور هستند.
ایشان ملجأ و پناهگاه میلیون‌ها ایرانی با تمامی سلایق و نظرها هستند. زائر امام رضا(ع) از ایشان مهربانی، کمک به دیگران و مدارا با مردم را یاد می‌گیرد که در جشنواره سعی شده این جلوه‌ها‌ی فرهنگ رضوی در نظر گرفته شده و برای آن‌ها تولید اثر شود. در جشنواره رضوی روی مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری تمرکز کرده‌ایم و فعالان رسانه‌ای می‌توانند  آثار خود را در قالب‌های سرمقاله، یادداشت، تیتر، خبر، گزارش، گزارش خبری، مصاحبه، نقد و مقاله، عکس، گزارش تصویری و بخش ویژه «امام رضا(ع)؛ الگوی مدارا و گفت‌وگو» به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه