جنگ ترکیبی، میدان جدید دشمنان برای مقابله با ایران

امیر آذریان در یادواره شهدای شهر چنار:

جنگ ترکیبی، میدان جدید دشمنان برای مقابله با ایران

مراسم بزرگداشت شهید حاج‌قاسم سلیمانی و یادواره شهدای شهر چنار کلات با حضور فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا برگزار شد.


امیر سرتیپ رضا آذریان در این مراسم گفت: در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس همه اقشار نقش و حضور داشتند و در جریان انقلاب ۱۷هزار نفر از مسئولان و هموطنان توسط عناصر ضدانقلاب ترور و به شهادت رسیدند و استکبار جهانی که نتوانست با ترور شخصیت‌ها و مسئولان در مقابل نظام اسلامی بایستد، رژیم بعث عراق را وارد جنگ با ما کرد. 
وی افزود: پس از نتیجه نگرفتن دشمن در جنگ تحمیلی، استکبار بیکار ننشست و با هدف ضربه زدن به جمهوری اسلامی به کشورهای منطقه لشکرکشی کرد، جنگ‌های نیابتی به راه انداخت و با تشکیل و تجهیز گروه‌های تروریستی سعی داشت با نظام مقدس جمهوری اسلامی مقابله کند. در این مسیر سردار دل‌ها شهید حاج‌قاسم سلیمانی با وحدت نیروهای مسلح کشور و گروه‌‌های جهادی منطقه مانند فاطمیون، زینبیون و حیدریون، مردم مظلوم منطقه را از شر گروه‌های تکفیری نجات داد و آمریکای جنایتکار نیز بدون هیچ دستاوردی منطقه ما را ترک کرد .
آذریان ادامه داد: دشمن اکنون صحنه جنگ را تغییر داده و با تهدید و تحریم و جنگ ترکیبی و رسانه‌ای قصد دارد جوانان ما را تسلیم اراده خود کند ولی ملت ایران با منویات رهبر معظم انقلاب با دشمن‌شناسی یک بار دیگر آمریکا و استکبار جهانی را شکست داد.
وی گفت: آنچه موجب اقتدار و استقلال ایران اسلامی در این چهار دهه شده، وجود رهبری آگاه و حکیم، ملتی شجاع و بصیر و نیروهای مسلح مقتدر و توانمند است و تضمین انقلاب و کشور، ادامه راه شهدا و در مسیر ولایت بودن است.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا همچنین با استقبال گرم مردم منطقه، از طرح‌های محرومیت‌زدایی و راه‌سازی در روستاهای محروم و سخت‌گذر کلات که توسط یگان‌های قرارگاه شمال شرق نزاجا در حال انجام است، بازدید کرد. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه