آخرین نمایش «زخم»

آخرین نمایش «زخم»

همزمان با دهه فاطمیه هنرمندان مشهدی ارادت خود را به امیرمؤمنان علی(ع) و حضرت زهرا(س) با ارائه آثارشان در این زمینه نشان دادند.


همزمان با روزهایی که در جای جای شهر مشهد مراسم روضه و عزاداری برپا بود، در سالن اصلی تئاتر شهر به همت هنرمندان متعهد تئاتر و نمایش، مجلس عزاداری با زبان هنر در قالب نمایش آیینی «زخم» برگزار شد. اجرای این نمایش که بیان روایت‌های تاریخی از دوره امیرمؤمنان(ع) و حضرت زهرا(س) و شهادت آن حضرت بود از 27 آذر ماه آغاز شده بود و دیروز برای آخرین بار به روی صحنه رفت.
نویسندگی نمایش «زخم» که به اتفاقات پیرامون شهادت حضرت زهرا(س) می‌پرداخت، برعهده سیدمحمدرضا رضوی و حسین رمضانی بود و کارگردانی آن را سیدمهدی وحیدی به عهده داشت.
«زخم» پنجمین نمایش تولیدی گروه هنری ماهو در خصوص ایام فاطمیه در سال‌های اخیر بود که هنرمندانی چون جلال شهبازنژاد، علیرضا ضیاء‌چمنی، حامد یزدی، غلامرضا عارف‌نژاد، سجاد علی‌آبادی، امید قادریان، مجید قادری، سیدجعفر سجادی، سیدمصطفی ظریف، سیدفرهاد مهدوی، سیدمرتضی حسینی، دانیال نامدار، محمد معلومات، محمدصادق امیری، محمدمهدی صاحب، یونس قائنی، علیرضا رشیدپور و حسین پنام در آن به ایفای نقش پرداختند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه