توقف پروژه مسکن محرومان در حاشیه شهر مشهد

توقف پروژه مسکن محرومان در حاشیه شهر مشهد

شهردار منطقه 4 شهرداری مشهد گفت: عملیات اجرایی پروژه مسکن محرومان واقع در بولوار پنجتن مشهد، بدون دریافت مجوزهای قانونی در حال انجام بود که با دریافت دستور قضایی، مهر و موم شد.


مجید نژادحسین در گفت‌وگو با ایرنا بیان کرد: تفاهم‌نامه ساخت ۲ هزار واحد مسکونی در حاشیه شهر مشهد مربوط به سال ۹۹ است که ساخت ۵۰۰ واحد مسکونی ویژه اقشار کم‌درآمد و زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی جزئی از این قرارداد است.
وی خاطرنشان کرد: عملیات ساخت این واحدهای مسکونی بین سازمان بازآفرینی شهرداری مشهد و بنیاد مسکن آغاز شده بود؛ اما مجوزهای لازم و تفاهم‌نامه مکتوب برای ساخت این پروژه دریافت نشده بود که بارها این موضوع را به طرفین تذکر دادیم.
شهردار منطقه 4 شهرداری مشهد اضافه کرد: بر اساس تفاهم‌نامه در مرحله نخست باید بنیاد مسکن زمین را برای ساخت واحدهای مسکونی آماده‌سازی می‌کرد و در مرحله بعد با بستن تفاهم‌نامه قطعی، ساخت این مجموعه آغاز شود؛ اما تاکنون تفاهم‌نامه شفافی در این بخش ارائه و مشخص نشده هر یک از طرفین باید چه مسیری را طی کنند.
بر اساس دستور معاون دادستان مشهد تا تفاهم‌نامه قطعی از سوی طرفین به صورت مکتوب ارائه نشود، این پروژه با هیچ سفارشی فک پلمب نمی‌شود.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه