پایبندی به نظام اسلامی عامل اصلی دشمنی آمریکا

امام جمعه موقت مشهد:

پایبندی به نظام اسلامی عامل اصلی دشمنی آمریکا

امام جمعه موقت مشهد گفت: پایبندی به نظام و حفظ اصول اسلامی، علت اصلی دشمنی دیرینه آمریکا با ملت ایران است.


به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام محمدباقر فرزانه در خطبه‌های نماز جمعه دیروز مشهد در حرم مطهر امام رضا(ع) افزود: اگر ما دست از اصول و ارزش‌هایمان مانند دفاع از مظلوم و زندگی بر اساس ارزش‌های اسلامی برداریم و قدرت دفاعیمان را تقویت نکنیم و فرهنگ زندگیمان را فرهنگ آمریکایی قرار دهیم، زمامداران این کشور از ما خرسند می‌شوند.
وی ادامه داد: اگر از ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ پرونده آمریکا در مراوده با ایران را ورق بزنیم، چند حقیقت روشن می‌شود که عبارت است از حمایت از منافقان، جنگ تحمیلی، تحریم‌های ظالمانه و فتنه ۸۸ که جز عنصر خصومت، چیزی در آن‌ها نیست.
امام جمعه موقت مشهد گفت: شمار تلاش برای ضربه زدن به نظام اسلامی از سوی آمریکا متعدد و بسیار است؛ اما در هیچ‌کدام موفق نشده و به هدف خود که جمع کردن نظام و انقلاب بوده، نرسیده است.
فرزانه افزود: آمریکا در چند زمینه موفق نشده و نخواهد شد که از آن جمله می‌توان به برنامه‌ریزی برای حضور نداشتن مردم در حمایت از نظام اسلامی، از بین بردن دیانت مردم و تضعیف جایگاه رهبری نظام اسلامی اشاره کرد.
وی اضافه کرد: مردم متدین با تجسم لبیک یا حسین(ع) بر تمام توطئه‌ها پیروز شده‌اند و هر روز هم قدرتشان بیشتر می‌شود.
امام جمعه موقت مشهد گفت: مردم با حضور پرشور خود با ذکر لبیک یامهدی(عج) در ظهور حضرت تسریع ایجاد می‌کنند و خواهند رسید به آنجا که در دنیا هم نظام اسلامی واحد تشکیل دهند و همه مسئولان از هر حزب و گروهی که هستند باید قدر این مردم را بدانند.
فرزانه افزود: هرچه بر عمر بشریت می‌گذرد، نیاز او به الگو قرار دادن خانواده پیامبر اکرم(ص) و امیرالمؤمنین(ع) به دلیل اصول ثابتش برای پرثمر کردن خانواده، بیشتر احساس می‌شود.
حجت‌الاسلام محمدباقر فرزانه ادامه داد: علاوه بر این، دنیای غرب درگیر چالش از میان رفتن خانواده است ضمن اینکه در فضایی قرار داریم که برای شناخت و عمل به اسلام در میدان مسابقه هستیم که در تاریخ اسلام بعد از حکومت علی(ع) چنین فضایی برای حکومت اسلامی فراهم نشده است.
امام جمعه موقت مشهد گفت: نظام اسلامی ایران شرایط اجرای کامل اصول دین و اسلام را فراهم کرده که حفظ خانواده و حفظ بنیان آن از آن جمله است. بر همین اساس  دشمنان این تفکر تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا از اشاعه این فرهنگ جلوگیری کنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه