دستگیری سارق 20 کیلوگرم زعفران

دستگیری سارق 20 کیلوگرم زعفران

فرمانده انتظامی استان از كشف 20 كیلوگرم زعفران سرگل سرقتی به ارزش 5 میلیارد ریال خبر داد و گفت: در این زمینه یک سارق دستگیر شده است.


به گزارش قدس، سردار ناصر فرشید اظهار کرد: در پی اعلام مركز فوریت‌های پلیسی 110، مبنی بر سرقت حدود 20 كیلوگرم زعفران سرگل از مغازه‌های شهرستان‌های بیرجند و قاین بلافاصله پیگیری موضوع در دستور كار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی بیان کرد: كارآگاهان پلیس آگاهی با بررسی دقیق میدانی و انجام تحقیقات فنی و همچنین با استفاده از سرنخ‌های بجا مانده از صحنه سرقت و پایش تصاویر دوربین‌های مداربسته موفق شدند سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی متهم را در یک عملیات ضربتی در شهرستان قاین دستگیر کنند.
فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه سارق دستگیر شده در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به سرقت 20 كیلو زعفران از مغازه‌های شهر به ارزش 5 میلیارد ریال اعتراف کرد، خاطر نشان کرد: سارق، زعفران‌های سرقت شده  را  به صورت بسته‌بندی  و در برندهای مختلف به فروش می‌رسانده است.
سردار فرشید با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، به مغازه‌دارها و مالکان توصیه کرد: حتماً برای افزایش اقدامات حفاظتی و تأمینی مغازه خود اقدام کرده و تا حد امکان سعی کنند این مکان‌ها را با دوربین‌های مداربسته زیر پوشش قرار داده و تجهیز کنند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه