حمایت از دانشجویان با طرح «دستیار فناور»

حمایت از دانشجویان با طرح «دستیار فناور»

رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی گفت: ۱۷ درصد طرح‌های فناورانه به نتیجه می‌رسند و دولت از طرح‌های فناورانه حمایت ویژه می‌کند.


رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی به فعالیت ۱۲۳ شرکت زیر نظر پارک علم و فناوری اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۳۱شرکت، دانش‌بنیان و فناور هستند.
محمد قربانی گفت: طرح دستیار فناور یکی از این طرح‌هاست که در آن دانشجویان ترم ششم کارشناسی، دانشجویان ترم دوم ارشد و دانشجویان ترم چهارم دکترا می‌توانند در این پارک‌ها کارآموزی کنند و حقوق بگیرند.
او گفت: در این طرح دانشجویان کاردانی و کارشناسی یک میلیون، دانشجویان کارشناسی ارشد 2میلیون و دکترا 3میلیون تومان حقوق می‌گیرند.
قربانی گفت: دانشجویان پسر هم می‌توانند در این شرکت‌های فناور امریه شوند به شرط اینکه یک سال پیش از سربازی در این پارک‌ها فعالیت داشته باشند.
رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی اظهار داشت: کانون شکوفایی و نوآوری یکی دیگر از طرح‌های حمایتی دولت از فناوران می‌باشد که در این طرح دانشجویان و دانش‌آموزان با معرفی طرح خود به این پارک‌ها علاوه بر دریافت کمک 10میلیون تومانی برای شروع کار، می‌توانند از تجربه مشاوران و متخصصان و فضای مناسب هم برای کاهش خطا استفاده کنند. به گفته کارشناسان با همکاری دانشگاه‌ها در حوزه تولید و صنعت می‌توان ضمن کاهش هزینه‌ها بهره‌وری را افزایش داد. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه