تأکید استاندار بر تکمیل هزار و 800 پروژه عمرانی نیمه‌تمام

خراسان شمالی

تأکید استاندار بر تکمیل هزار و 800 پروژه عمرانی نیمه‌تمام

استاندار خراسان شمالی گفت: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام یکی از اهداف دولت است بنابراین باید این طرح‌ها در اولویت اجرایی مسئولان استان قرار گیرد.


به گزارش ایرنا، محمدرضا حسین‌نژاد در بازدید از طرح‌های نیمه‌تمام شهرستان فاروج در خراسان شمالی اظهار کرد: کلنگ طرح‌های زیادی در سال‌های اخیر به زمین زده شده و اکنون ناتمام است از این رو بر اساس سیاست‌های دولت پیشنهاد ما این بود که پروژه‌ها با پیشرفت فیزیکی بالا تأمین اعتبار شوند و تکمیل پروژه‌های بالای ۵۰ درصد در اولویت باشند.
وی تصریح کرد: تمرکز ما بر تکمیل پروژه‌هایی است که می‌توان در یک یا دو سال آینده تکمیل کرد و با بهره‌برداری از آن‌ها زیرساخت‌های استان و نیز اقتصاد این خطه از کشور توسعه یابد.
بر اساس آمار سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان شمالی؛ هزار و ۸۰۰ پروژه عمرانی ناتمام در این استان وجود دارد که پیشرفت فیزیکی آن‌ها به صورت میانگین ۵۰ درصد است.
وی به اهمیت مسائل فرهنگی در توسعه جامعه اشاره کرد و گفت: این خطه از کشور به عنوان رنگین‌کمان قومیت‌ها شناخته شده و نقش مسائل فرهنگی در توسعه منطقه برجسته است.
وی تصریح کرد: دشمنان نظام به دنبال هدف قرار دادن مبانی فرهنگی ما هستند تا اعتماد مردم را نسبت به نظام کمرنگ کنند که باید بسیار هوشیارانه در این راستا حرکت کنیم.
حسین‌نژاد در ادامه بر تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام فرهنگی شهرستان فاروج تأکید کرد و افزود: پروژه عمرانی کتابخانه مرکزی تیتکانلو این شهرستان با ۱۵ میلیارد ریال در حال اجراست و تکمیل این طرح نقش مهمی در ترویج فرهنگ مطالعه منطقه ایجاد می‌کند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه