تفکر بسیجی موجب خنثی‌سازی نقشه‌های براندازی

تفکر بسیجی موجب خنثی‌سازی نقشه‌های براندازی


​​​​​​​استاندار خراسان شمالی با اشاره به موفقیت تفکر بسیجی در عرصه‌های مختلف، گفت: همین تفکر موجب شد هدف دشمن برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران محقق نشود. به گزارش مهر، حسین‌نژاد خاطرنشان کرد: داشتن تفکر بسیجی در پیشبرد اهداف را باید الگو قرار دهیم، زیرا بسیجیان با همین تفکرات خود تاکنون اقدام‌های شاخص و مهمی را رقم زده‌اند.
استاندار خراسان شمالی ادامه داد: مراقبت از ارزش‌های دینی و اوج گرفتن این نقطه قوت موجب شد تا شاهد پیروزی انقلاب اسلامی باشیم. وی با بیان اینکه شکل‌گیری بسیج با فرمان امام خمینی(ره) در سایه معنویت، دین و رهبری بود، تصریح کرد: این در حالی‌است که دشمنان از آغاز این شکل‌گیری با سلب اعتماد مردم از مسئولان و روحانیون، درصدد تخریب بودند.
حسین‌نژاد خاطرنشان کرد: دشمن اصالت ما را که موجبات عزت و اقتدار شده مورد هدف قرار داده تا کشور را به یک کشور ناپایدار در سطح جهان تبدیل کند.
وی افزود: خوشبختانه با تفکر بسیجی و خون شهدا به عنوان حافظان واقعی انقلاب پروژه براندازی نظام به سرانجام نرسید، زیرا مردم ما به ارزش‌های انقلاب پایبند هستند. وی با تأکید بر اینکه هیچ زمان از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب دست نمی‌کشیم، گفت: تحریم‌ها هیچ اثری بر مردم نخواهد داشت و دست‌اندازهای اقتصادی هم به مرور رفع خواهند شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه