پیکر امیر «کوچک‌زاده» در حرم مطهر آرام گرفت

پیکر امیر «کوچک‌زاده» در حرم مطهر آرام گرفت


تشییع پیکر پاک امیر سرتیپ علی کوچک‌زاده، فرمانده اسبق لشکر ۷۷ پیروز ثامن‌الائمه(ع) و فرماندهی ژاندارمری کل کشور با حضور همه نیروهای مسلح مستقر در استان و خانواده آن مرحوم و جمعی از فرماندهان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در محل قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا برگزار شد.
در این مراسم پس از انجام تشریفات نظامی برای پیکر مرحوم امیر سرتیپ کوچک‌زاده فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا، ضمن عرض تسلیت به خانواده این مرحوم و همرزمان این امیر بزرگ و همه کارکنان، پیام تسلیت فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی را به سمع همه حاضران رساندند.
امیر آذریان ضمن برشماری صفات بارز این مرحوم یادآور شدند: این امیر بزرگوار یک نظامی انقلابی در پیش از پیروزی انقلاب اسلامی بودند و نقش بسزایی در پیروزی و شکل‌گیری جریان انقلاب در مشهد مقدس داشتند و به همه کارکنان تحت امر خود می‌فرمودند که امروز کلام امام خمینی(ره) کلام امام حسین(ع) در صدر اسلام است. همچنین نامبرده نقش بسیار مهمی در خواباندن قائله گنبد و در مقابل ضد انقلاب داشته و با حکم رهبر انقلاب به عنوان فرمانده ژاندارمری کل کشور انتخاب شده است.
پیکر مرحوم امیر سرتیپ کوچک‌زاده پس از طواف در حرم مطهر رضوی  در رواق حضرت فاطمه زهرا(س) در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) به خاک سپرده شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه