صعود از گروه مهم نیست!

کفاشیان:

صعود از گروه مهم نیست!

رئیس اسبق فدراسیون فوتبال تأکید کرد کی‌روش همیشه کی‌روش است و روی تیم ملی ایران تعصب دارد. علی کفاشیان همچنین عنوان کرد جام جهانی جای مباحث سیاسی نیست و این جام را هم متفاوت‌تر از سایر جام‌ها برای ایران ندانست.


وی افزود: باید در این دوره نیز با اعتماد به نفس مقابل رقبا قرار بگیریم. خوشبختانه کی‌روش این اعتماد به نفس را در تیم ملی ایران ایجاد کرده است. او کارش را بلد است و تیم‌های مقابل را می‌شناسد. من فکر می‌کنم نمایش خوبی داشته باشیم. اینکه از گروه صعود کنیم یا نه، چندان مهم نیست اما ارائه بازی‌های خوب اهمیت بالایی دارد.
کفاشیان با پیش‌بینی نتایج ایران در گروه B افزود: من فکر می‌کنم مقابل آمریکا شانس داشته باشیم. ولز تیم بسیار سختی است و کمتر از انگلیس نیست، ولی ممکن است قدرت ایران بالاتر از ولز باشد.وی در پاسخ به این پرسش که آیا منظورتان تساوی مقابل آمریکا و پیروزی مقابل ولز است، گفت: منظورم الزاماً برد نیست. معتقدم مقابل این دو تیم شانس داریم. رئیس اسبق فدراسیون فوتبال حضور کی‌روش در رأس تیم ملی را هم مثبت ارزیابی کرد و یادآور شد: با توجه به اینکه کی‌روش شناخت کاملی از تیم ملی ایران داشت، توانست در مدت کوتاهی تیم ملی را به‌خوبی ساماندهی کند. یکی از نکات مثبت حضور کی‌روش این است که بازیکنان 100 درصد تابع او هستند، حرف‌هایش را به جان می‌خرند و با روحیات او آشنا هستند. این خود یک امتیاز مثبت است که نسبت به حضور سرمربی قبلی، در تیم ملی ایران ایجاد شده است.
وی در پاسخ به اینکه آیا کی‌روش مربی متفاوت‌تری نسبت به قبل شده هم گفت: این را نمی‌دانم چند وقتی با کی‌روش نبودم. اما او همیشه کی‌روش است و با جدیت کارش را پیگیری می‌کند. او روی تیم ایران تعصب دارد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه