ستارگان ورزش

ستارگان ورزش


​​​​​​​  پل پوگبا 

یئو موریبا، مادر ستاره فرانسه  می‌گوید تصمیم برادر پوگبا برای اخاذی سبب شده او دچار آسیب روحی جدی شود. پوگبا به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در جام جهانی باشد.

  روملو لوکاکو 
مدیران اینتر از اینکه ، ستاره بلژیکی، نهایت تلاشش را برای حضور در جام جهانی به کار گرفته خوشحال نیستند. او در تلاش است تا خودش را به بازی سوم برساند.

  جیانی اینفانتینو 
 رئیس فیفا گفت میزبانی قطر، جهان را به خود خیره خواهد کرد؛ چرا که برای اولین بار در کشوری عربی برگزار می‌شود و جهان فرصت دارد با فرهنگ آن‌ها آشنا شوند.

  دراگان اسکوچیچ 
سرمربی سابق ایران مفسر جام جهانی  شد تا به عنوان کارشناس با شبکه الجزیره همکاری کند. او ایران را به جام جهانی رساند و برکنار شد تا از تلویزیون بازی ها را ببیند.

  سادیو مانه  
ستاره سنگال نوشت:« خدا را شکر که عمل جراحی که اواسط هفته گذاشته داشتم خیلی خوب پیش رفت. مراتب قدردانی‌ام را از همه هم‌بازی‌هایم ابراز می‌کنم».

  سرخیو راموس 
 مدافع اسپانیایی پس از دعوت نشدن به اردوی لاروخا، امید خود را از دست نداده و همچنان به آینده امیدوار است. «همه می‌دانند پوشیدن پیراهن اسپانیا برای من چه معنایی دارد

  آگوئرو 
عکسی جالب از درب ورودی اتاق محل اقامت مسی منتشر شده که نشان می‌دهد او که دوستی عمیقی با آگوئرو داشته در غیاب او، ترجیح می‌دهد هم‌اتاقی دیگری نداشته باشد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه