گلایه‌های بی‌پاسخ از مدیریت شهری صالح‌آباد

شورای شهر نبود اعتبار را بهانه کم‌کاری می‌داند

گلایه‌های بی‌پاسخ از مدیریت شهری صالح‌آباد

عملکرد ضعیف و نامناسب شهرداری و شورای شهر صالح‌آباد مدت‌هاست موجب نارضایتی و گلایه شهروندان و حتی کارکنان شهرداری این شهر شده و خواستار تلاش و چاره‌اندیشی منطقی مسئولان شهری شدند.


​​​​​​​شهروندان صالح‌آبادی خطاب به مسئولان شهرداری و شورای شهر صالح‌آباد می‌گویند: چرا باید وضعیت فضای سبز شهر نابسامان باشد! و چرا از زمان حضور شهردار جدید کار مفیدی برای فضای سبز انجام نشده و همان کاشته‌های قبلی هم از بین رفته، در حالی که یکی از اصلی‌ترین وظایف شهرداری توسعه و مراقبت از فضای سبز است. بولوار ورودی شهر با بی‌مهری و بی‌توجهی کاملاً روبه نابودی است.
در میدان روبه‌روی شهرداری و بسیاری از جاهای دیگر، علف‌های هرز از گیاهان تزئینی بیشتر خودنمایی می‌کنند و نزدیک به یک‌سال است بیشتر علف‌های هرز را آبیاری می‌کنید.  گاهی با نیسان زباله‌ها را جمع‌آوری می‌کنید. گاهی از برخی خیابان‌ها، سطل‌های زباله را جمع‌آوری می‌کنید ومردم مجبور می‌شوند زباله‌ها را روی زمین رها کنند. چرا کوچه‌های بی‌نام ونشان شهر را تابلوگذاری نمی‌کنید. نیمکت‌ها و جدول‌های بوستان معلم وضعیت بحرانی دارند، لطفاً سری به پارک جنگلی هم بزنید.
قضیه سگ‌های ولگرد چه شد؟! فاضلاب‌های شهر هم به حال خود رها شده تا شاید خودشان راهشان را پیدا کنند. حکایت تلخ دپو و دفن غیربهداشتی زباله‌های خانگی شهر هم بیخ گوش شهر بدجور شهروندان و اهالی روستای سقرچشمه را مستأصل کرده و سلامتی آن‌ها را تهدید می‌کند.
تعدادی از کارکنان شهرداری صالح‌آباد هم می‌گویند: گلایه نیروهای شهرداری هم از نپرداختن حقوق، اضافه کار و... است به طوری که هرماه مبلغ ناچیزی به‌صورت علی‌الحساب به حساب ما واریز می‌شود! 
رئیس شورای شهر صالح‌آباد هم در پاسخ به گلایه‌های شهروندان می‌گوید: متأسفانه دو سال است براساس قانون جدید، درآمد شهرداری‌ها از کمک‌های دولتی صفر شده و خود شهرداری‌ها باید برای تأمین هزینه‌های خود درآمدزایی کنند و این برای شهرداری شهری چون صالح‌آباد که درآمدش بسیار پایین است، کار را سخت کرده است.سعید صمدی با قدردانی از پیگیری‌های روزنامه قدس، می‌افزاید: همین حقوق کارکنان شهرداری که درهر ماه حدود۶۰۰میلیون تومان است را با هزار مکافات تأمین می‌کنیم، چه رسد به کارهای عمرانی، فرهنگی، ورزشی و... متأسفانه مردم این‌ها را در جریان نیستند وگرنه اشکال و تقصیر از شخص خاصی نیست. 
محمدرضا دهقان، شهردار صالح‌آباد در مواجهه با انتقادهای شهروندان به قدس می‌گوید: گروه اندکی از مخالفان من هستند که هرچند وقت علیه من جوسازی کرده و نمی‌دانم چه اهدافی را دنبال می‌کنند!
شایان ذکر است شهردار صالح‌آباد در طول یک سال و اندی خدمت بارها به خبرنگار ما قول داده گزارش مفصلی با آمار و ارقام از فعالیت‌های شهرداری ارائه کند اما تاکنون یک سطر هم ارائه نکرده است!

خبرنگار: صاحبی

برچسب ها :
ارسال دیدگاه