رفع کمبود مدارس با فروش اموال مازاد 

استاندار خراسان رضوی تأکید کرد

رفع کمبود مدارس با فروش اموال مازاد 

استاندار خراسان رضوی گفت: کمبودهای مدارس خراسان رضوی با روش‌هایی ازجمله فروش اموال مازاد برطرف می‌شود.


به گزارش قدس‌آنلاین، یعقوبعلی نظری در نشست با دانش‌آموزان نخبه علمی، ورزشی، پژوهشی، قرآنی و فرهنگی اظهار کرد: مهم‌ترین ظرفیت مدارس خود دانش‌آموزان هستند که با مبانی فکری و اعتقادی در مسیر حل مشکلات گام بر‌می‌دارند. باید این مسیر با مطالبه‌گری دانش‌آموزان و فعالیت مدیران به نتیجه برسد.
نظری در ادامه خطاب به دانش‌آموزان افزود: شما با تکیه بر اراده راسخ مبتنی بر اعتقادات اسلامی و ملی می‌توانید تأثیرگذار باشید همچون امام راحل که در ابتدای مسیر با افراد اندکی قیام کردند و به نتیجه رسیدند و این برگرفته از اعتقاد دینی است که گروهی اندک اما با اعتقاد و ایمان می‌توانند در مقابل اکثریت کفر پیروز شوند. وی بیان کرد: حاکمیت، زمینه‌ساز و تسهیلگر است و لازم است برای حل مشکلات آموزش‌وپرورش استان با گفت‌وگو به اهداف مشترک برسد و با تقدم‌بخشی به مسائل، اولویت‌ها را مشخص و برای حل آن‌ها برنامه‌ریزی کند.
در این نشست امیر شوشتری، مدیرکل آموزش‌وپرورش خراسان رضوی نیز اظهار کرد: ۹۰درصد مصوبات شورای آموزش‌وپرورش استان در راستای رفع کمبودها و سرانه‌های آموزشی است.
وی بیان کرد: تشکل‌های دانش‌آموزی در همه جریان‌های سیاسی، بلوغ خاص خود را نشان داده‌اند که نمونه آن در مراسم روز ۱۳ آبان امسال به نمایش درآمد. شوشتری افزود: این دانش‌آموزان فرهیختگانی هستند که افتخارات بزرگی برای استان و کشور در رقابت‌های جهانی و کشوری بدست آورده‌اند و رقیب سختی برای تیم‌های علمی و ورزشی دیگر کشورهای جهان بوده‌اند.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه