پژمانفر: کمربند جنوبی چاره ترافیک مشهد نیست

واکنش نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس به درخواست شورای شهر از استانداری

پژمانفر: کمربند جنوبی چاره ترافیک مشهد نیست


​​​​​​​نصرالله پژمانفر، نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار قدس آنلاین، تلاش و مکاتبه شورای شهر مشهد با استاندار برای تغییر کاربری کمربند جنوبی از تفرجگاهی به ترافیکی را بازی خطرناک برای آینده شهر دانست و گفت: بی‌شک با این امر مخالف هستیم و این موضوع را سبب ضرر و زیان مشهد می‌دانیم.
نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: راه‌حل مسئله ترافیک در مشهد ایجاد این کمربندی نیست؛ بلکه ما مشکلات و ضعف‌هایی در حوزه حمل‌ونقل عمومی داریم که باید حل شود. امروزه در دنیا راه‌حل ترافیک را در ایجاد حمل‌ونقل عمومی و نگه ‌داشتن منابع طبیعی می‌دانند.
وی گفت: ادامه روند تخریب ارتفاعات جنوبی مشهد بزرگ‌ترین خسارت را به شهر مشهد وارد می‌کند؛ چرا که این ارتفاعات مسیر تنفس مشهد هستند.
پژمانفر خاطرنشان کرد: پیش از این هم مسیرهایی مانند کمربند جنوبی در اطراف آن ایجاد شده بود که نتیجه‌اش ساخت بلندمرتبه‌ها در اطراف آن مسیرها بوده و حالا کسی پاسخگو نیست.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم و آیندگان به ما اجازه نخواهند داد وارد بازی خطرناکی بشویم که نه خودمان پاسخگو باشیم و نه آینده ما را ببخشد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه