تخصیص اعتبار ۲۷ میلیاردی به ورزش استان

خراسان جنوبی

تخصیص اعتبار ۲۷ میلیاردی به ورزش استان

مسئول دفتر فنی و مهندسی ورزش و جوانان خراسان جنوبی گفت: سال گذشته از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان جنوبی متأسفانه تخصیص استانی صفر بوده است.


به گزارش مهر، مرتضی توانا اعتبارات در نظر گرفته شده در سفر سال گذشته رئیس جمهور به خراسان جنوبی را ۶۴میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: از این میزان تخصیص استانی صفر و از ۴۹ میلیارد تومان اعتبارات ملی تنها ۲۷ میلیارد تومان تخصیص یافته است.
وی ادامه داد: امسال هم پروژه زیربنایی مورد نیاز اولیه با اعتباری نزدیک به ۳۵۰ میلیارد تومان به خراسان جنوبی معرفی شده که به عنوان پروژه‌های پیشنهادی در سال جاری جزو مصوبات سفر ریاست جمهوری به استانداری عنوان شده است. 
توانا با اشاره به اینکه در خراسان جنوبی کمبود امکانات ورزشی بیداد می‌کند، بیان کرد: باید پروژه‌ها و اعتبارات مربوط به مسئله امکانات ورزشی خراسان جنوبی در سفر رئیس جمهور با جدیت دنبال شود.
به گفته مسئول فنی و مهندسی ورزش و جوانان خراسان جنوبی در زمینه امکانات ورزشی بانوان در سال گذشته و هفته دولت، یک سالن تخصصی بانوان در شهر آیسک افتتاح شد و در زمینه سالن‌های چند منظوره بانوان در شهرستان‌های استان هم سالن‌ها به صورت مجزا در اختیار آقایان و بانوان قرار دارد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه