امامزادگان به قطب فرهنگی تبدیل شده‌اند

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه:

امامزادگان به قطب فرهنگی تبدیل شده‌اند

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: امامزادگان و بقاع متبرکه به قطب بزرگ فرهنگی کشور تبدیل شده‌اند و مردم به بقاع متبرکه اعتماد و یقین دارند.


به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی در هشتمین مرحله رزمایش کشوری یار دوازدهم که به میزبانی استان تهران در محل امامزادگان جعفر و حمیده خاتون(ع) باغ فیض تهران برگزار شد، اظهار کرد: اکنون در 8هزار نقطه کشور امامزاده داریم که این امامزادگان تبدیل به قطب فرهنگی کشور شده‌اند.
وی با بیان اینکه انسان برای رسیدن به کمال نیازمند دو بال عبودیت حق و کمک به دیگران است و این دو بال، انسان را بهشتی می‌کند، اضافه کرد: وظیفه ما انسان‌ها این است که برای همنوع دردمند و اهل خیر، هم به صورت علنی و هم به صورت مخفیانه کمک‌‌کننده باشیم.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور با اشاره به کمک‌های بسیج، ستاد اجرایی فرمان امام، کمیته امداد خمینی(ره)، نهادهای حاکمیتی و مردم گفت: بیش از ۸۰درصد کمک‌های انجام شده به‌منظور دست‌گیری از نیازمندان توسط مردم صورت گرفته و مردم به بقاع متبرکه اعتماد و یقین دارند و معنویت خود را با این بقاع گره زده و در نهایت این حرکت را رقم زدند.
وی خاطرنشان کرد: هشتمین مرحله از رزمایش یار دوازدهم در جوار امامزادگان جعفر و حمیده خاتون(ع) باغ فیض تهران برگزار شد و در این مرحله نیز کالاهای ضروری و همچنین وسایل مورد نیاز نیازمندان در اختیار آنان قرار گرفت.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور نیز در این مراسم گفت: در هر مرحله از رزمایش یار دوازدهم دست‌کم ۵۰هزار بسته معیشتی و وسایل موردنیاز از جمله پتو، بخاری و لباس گرم در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد.
حجت‌الاسلام غلامرضا عادل افزود: علاوه بر تأمین اقلام ضروری در تهیه جهیزیه و همچنین تأمین وسایل سرمایشی و گرمایشی افراد نیازمند و همچنین تعمیرات منازل افراد، آزادی زندانیان و تحصیل افراد نیز اقداماتی انجام می‌دهیم.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه