خدا محبتش را از انسان دریغ نمی‌کند

حجت‌الاسلام والمسلمین مروی در دیدار دختران «خانه شکوه مهر»:

خدا محبتش را از انسان دریغ نمی‌کند

تولیت آستان قدس رضوی با حضور در مرکز خیریه شکوه مهر، با دختران زیر پوشش بهزیستی که در این مرکز زندگی می‌کنند، دیدار و گفت‌وگو کرد. 


حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این مرکز، دقایقی را با فرزندان خانه شکوه مهر و کارکنان و مسئولان این خانه به گفت‌وگو نشست.
 
دلیل اصلی همه گرفتاری‌ها
تولیت آستان قدس رضوی خطاب به دختران این مرکز اظهار کرد: اگر تقدیر بر این است که پدر و مادرمان را از دست داده‌ایم، باید یادمان باشد که خدا هست و هرگز محبتش را از ما دریغ نمی‌کند. خداوند مخلوقات خود را دوست دارد و اگر دوست نداشت آنان را خلق نمی‌کرد، پس نفس اینکه در این دنیا هستیم این است که پروردگار، ما را دوست دارد و ما هم باید همان گونه که خدا ما را دوست دارد او را دوست بداریم. 
تولیت آستان قدس رضوی در ادامه با اشاره به مواجهه انسان با برخی گرفتاری‌ها در زندگی دنیوی ادامه داد: دلیل اصلی همه گرفتاری‌های ما انسان‌ها این است که از خدا غافل هستیم و حضورش را در زندگی نمی‌بینیم، در حالی که اگر این باور را داشته باشیم، پشت سر گذاشتن بسیاری از گرفتاری‌ها نیز برایمان آسان خواهد شد. گاهی با سختی‌هایی در زندگی مواجه می‌شویم که بر خلاف آنچه در ظاهرش مشاهده می‌کنیم، سبب می‌شود انسان روح لطیفی پیدا کند و نگاه والاتری به زندگی داشته باشد.

باید اعتمادمان به خدا بیشتر شود
تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: باید همه توجهات و اعتمادمان به خدا باشد و این مرتبه از ایمان، بسیار باارزش است، گاهی خدا انسان را در سختی‌ها قرار می‌دهد زیرا او را دوست دارد، ما نیز اگر می‌خواهیم به موفقیت دست یابیم باید سختی‌ها و مشکلات بسیاری را متحمل شویم و اعتمادمان به خدا بیشتر شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین مروی ادامه داد: بنده شایسته خدا از هر فرصتی برای رسیدن به کمال استفاده می‌کند و در نقطه مقابل نیز شیطان همواره به دنبال این است که ارتباط ما را با خدا قطع کند، از همین رو باید همواره حواسمان جمع باشد ارتباطمان را با خدا قطع نکنیم. 

رسیدن به آینده روشن 
تولیت آستان قدس رضوی خطاب به نوجوانان حاضر در این خانه گفت: دل شما جوانان و نوجوانان شفاف است باید ارتباطتان با خدا را نزدیک کنید و او را فراموش نکنید، در مشکلات خدا را ببینید تا آثار و برکات این روحیه را در زندگی مشاهده کنید.  تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: تلاش و تحصیل، زمینه رشد شما جوانان را فراهم می‌کند و مطمئن باشید اگر همین راه را در پیش بگیرید، آینده روشنی در انتظار شماست. 
شایان ذکر است در این دیدار، هدایای متبرک رضوی به دختران خانه شکوه مهر اهدا شد.

برچسب ها :
ارسال دیدگاه