خطر از بیخ گوش «نوراللهی» گذشت؟

خبرهای خوب از دبی درباره ملی‌پوش کشورمان

خطر از بیخ گوش «نوراللهی» گذشت؟


​​​​​​​تیم فوتبال شباب‌الاهلی در هفته هشتم رقابت‌های لیگ امارات در مقابل العین قرار گرفت. احمد نوراللهی که در ترکیب اصلی تیمش برای مصاف با العین حضور داشت، در دقیقه 79 برخورد شدیدی با بندر الاحبابی هافبک دفاعی العین امارات در میانه میدان داشت، برخوردی که سبب مصدومیت هر دو بازیکن شد. شدت مصدومیت هافبک ایرانی به قدری بالا بود که او دیگر نتوانست در ترکیب تیمش بازی را ادامه بدهد.
مهره تأثیرگذار تیم ملی فوتبال ایران در حالی دچار آسیب‌دیدگی شد که نام او جزو مسافران احتمالی دوحه برشمرده می‌شد و حتی این گمانه‌زنی وجود دارد که احمد نوراللهی شانس حضور در ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال ایران را هم در مسابقات جام جهانی داشته باشد. هنوز جزئیات بیشتری از مصدومیت نوراللهی از سوی باشگاه اماراتی اعلام نشده اما براساس آنچه رسانه‌های هواداری تیم شباب‌الاهلی در صفحات خود اعلام کرده‌اند، از ناحیه عضله دچار آسیب‌دیدگی جزئی شده و یک هفته استراحت نیاز دارد تا بتواند بهبودی کاملش را بدست آورد. 
کی‌روش بی‌شک در حال حاضر پیگیر وضعیت مصدومیت هافبک باتجربه تیمش است اما سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در صورت مشخص شدن وضعیت احمد نوراللهی و از دست دادن احتمالی شانس حضور در جام جهانی، گزینه‌های باتجربه و مناسبی در اختیار دارد که می‌تواند به جای نوراللهی از آن‌ها در ترکیب تیم ملی استفاده کند.
امید ابراهیمی و احسان حاج‌صفی دو هافبک باتجربه تیم ملی بیشترین شانس را برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی دارند و با توجه به فهرست اخیر کارلوس کی‌روش برای برگزاری دوره ارزیابی فنی، می‌توان به نام میلاد سرلک و مهدی مهدی‌پور هم اشاره کرد که سرمربی تیم ملی می‌تواند از حضور این دو بازیکن هم در ترکیب تیم ملی برای حضور در جام جهانی 2022 قطر استفاده کند. 

برچسب ها :
ارسال دیدگاه